آفتاب

تاج: فوتبال در دنیا برخلاف ایران ثروتمند و رو به رشد است

تاج: فوتبال در دنیا برخلاف ایران ثروتمند و رو به رشد است

رئیس فدراسیون فوتبال در جمع خزانه‌داران هیئت‌های فوتبال استان‌های کشور تأکید کرد که فوتبال برخلاف ایران در تمام دنیا ثروتمند و رو به رشد است

به گزارش ایلنا، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در جمع  خزانه‌داران هیئت‌های فوتبال  استان‌های کشور گفت: فدراسیون فوتبال در راستای هماهنگی و یکپارچگی در کل فوتبال کشور قصد دارد تا اقدامات مطلوبی را برای رشد و توسعه فوتبال کشور انجام دهد. در همین راستا برگزاری دوره‌های آموزشی و جلسات مختلف با بخش‌های گوناگون هیئت‌های فوتبال استان از جمله جلسه دبیران، روابط عمومی، هیئت‌های فوتبال ساحلی، پزشکان و هم‌اکنون خزانه‌داران قصد داریم تا موفق‌تر از قبل عمل کنیم.

وی ادامه داد: در تمام نقاط دنیا حساسیت در فوتبال وجود دارد و ما از این قاعده مستثنی نیستیم. فوتبال جذابیت خاص خود را دارد و تمام دنیا این رشته پرطرفدار را دنبال می‌کنند. 80 درصد رسانه‌های شنیداری، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و صداوسیما نیز به این رشته جذاب توجه ویژه‌ای دارند و همین امر باعث می‌شود تا حساسیت بالایی ایجاد شود.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: بحث مالیات و مباحث مالی برای هر بخشی از جمله فدراسیون فوتبال اهمیت بالایی دارد. در همین راستا از شما خزانه‌داران می‌خواهم در بخش‌هایی که مربوط به شماست، بهترین عملکرد را داشته باشید. در بخش ثبت هیئت‌ها، بازاریابی، کنترل هزینه‌ها  که شامل کاهش هزینه و افزایش درآمد است، اقدامات ارزنده‌ای را انجام دهید.

تاج گفت: فوتبال در دنیا بسیار ثروتمند و فعالیت‌هایش رو به رشد است، اما در ایران متأسفانه این شرایط وجود ندارد و با تلاش و ایجاد راه حل و اجرای آن باید به این مهم برسیم. کلیه باشگاه‌ها، هیئت‌ها و فدراسیون باید بتوانند در افکار عمومی از عملکرد مالی خود دفاع کنند و در صورتی که مورد انتقاد صحیح و درست قرار می‌گیرند، باید پاسخگو باشند.

کد N1836752

وبگردی