آفتاب

شبکه تلویزیونی «ایران کالا» مکمل برنامه های وزارت جهاد کشاورزی در معرفی و حمایت از تولید داخلی

شبکه تلویزیونی «ایران کالا» مکمل برنامه های وزارت جهاد کشاورزی در معرفی و حمایت از تولید داخلی

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: شبکه تلویزیونی «ایران کالا» مکمل برنامه های وزارت جهاد کشاورزی در معرفی، حمایت و صیانت از تولید داخلی است.

به گزارش ایلنا، شاهرخ رمضان نژاد رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به این که مراسم افتتاح رسمی شبکه تلویزیونی «ایران کالا» امروز شنبه با حضور مقامات کشوری و لشگری از جمله وزیر جهاد کشاورزی در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود،اظهار داشت: شبکه تلویزیونی «ایران کالا» که با هدف حمایت از تولید و خدمات ایرانی راه اندازی شده، می تواند مکمل برنامه های وزارت جهاد کشاورزی در معرفی، حمایت و صیانت از تولید داخلی باشد.

وی گفت: محصولات کشاورزی ملی ترین کالاهای کشور محسوب می شوند و تبلیغ و ترویج آنها از طریق این شبکه تلوزیونی می تواند زمینه های رونق تولید و مصرف را فراهم آورد.

رمضان نژاد با اشاره به ماهیت اجتماعی و مردمی بخش اقتصادی کشاورزی،خاطرنشان کرد:شبکه تلوزیونی «ایران کالا» می تواند در زمینه معرفی فرصت های سرمایه گذاری و کسب و کار کشاورزی به ویژه ترویج سیاست ها و برنامه های اقتصاد مقاومتی وزارت جهاد کشاورزی نظیر رعایت الگوی کشت،توسعه سامانه های نوین آبیاری،گسترش کشت و فرآوری گیاهان دارویی،پرورش ماهیان دریایی،توسعه مکانیزاسیون و... کمک نماید.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به نقش موثر این شبکه تلوزیونی در برندسازی و توسعه بازارهای داخلی و صادراتی کالاهای کشاورزی، تصریح کرد:فعالان و کارآفرینان بخش کشاورزی به عنوان خصوصی ترین بخش اقتصادی کشور می توانند از ظرفیت های شبکه تلوزیونی «ایران کالا» برای معرفی کالا،خدمات، دستاوردها و فناوری های نوین کشاورزی استفاده کنند.

گفتنی است؛ برنامه های شبکه تلویزیونی «ایران کالا» از طریق گیرنده های دیجیتال (کانال ۲۸) و از طریق ماهواره‌های بدر (فرکانس ۱۱۸۸۱، عمودی، SR ۲۷۵۰۰) و اینتل ست ۹۰۲ (فرکانس ۱۱۵۵۵، افقی، SR ۳۰۰۰۰) همه روزه از ساعت ۷ تا ۲۳ قابل دریافت است.

 

کد N1836721

وبگردی