آفتاب

قدردانی از استقبال مردم استان هرمزگان از کاروان دولت تدبیر و امید

قدردانی از استقبال مردم استان هرمزگان از کاروان دولت تدبیر و امید

دفتر رئیس جمهوری در پیامی با قدردانی از استقبال پرشور مردم استان هرمزگان در سومین سفر استانی کاروان دولت تدبیر و امید، تاکید کرد که دولت با اجرای برنامه‌های مناسب تلاش بیشتری خواهد کرد تا شاهد رفاه هرچه بیشتر هموطنان عزیزمان در این منطقه باشیم.

به گزارش ایلنا، متن پیام قدردانی دفتر رئیس جمهور به این شرح است:

استقبال پرشور مردم خونگرم و مهربان استان هرمزگان در سومین سفر استانی کاروان دولت تدبیر و امید؛ بهاری سرشار از صمیمت، همدلی و همبستگی ملی را پیش درآمد بهار طبیعت ساخت. مرزداران غیور این سرزمین غنی از ثروت‌های طبیعی و انسانی، با حضور چشمگیر خود، توانی تازه برای تلاش و پویایی به خادمان خود بخشیدند.

راز عظمت این گستره خدادادی، با سواحل چشم‌‌‌نواز و شکوه وصف‌‌‌‌ناپذیر خلیج همیشه فارس و جزایر پرصلابتش؛ مردمی فداکارند که همواره به هویت ایرانی خود افتخار کرده و لحظه‌‌‌ای در دفاع از خاک و آب زرخیر خود از پا ننشسته‌‌اند. این روحیه سلحشوری که ریشه در تاریخ، فرهنگ و باورهای عمیق مذهبی مردم این استان دارد، همچون نخل‌های سرافراز بالنده و ثمربخش است و بی‌‌‌تردید، دیدار و آشنایی نزدیک با مشکلات مردم عزیز و توسعه این خطه، امری ضروری برای دولت و مسئولان است.

این سفر بیشتر با هدف بررسی روند پیشرفت پروژه‌‌‌های استان و نیز مطالعه دقیق شرایط و دستیابی به راهکارهای خروج از معضلات و تنگناهای توسعه اقتصادی این منطقه صورت گرفت، تا با لطف الهی در جهت پاسخگویی به مطالبات به ‌حق مردم نجیب این استان قدم‌‌‌های اساسی و سریع‌تری برداشته شود.

در همین راستا؛ افتتاح و اجرایی شدن طرح‌‌‌های مهم از جمله طرح‌های کشاورزی به ویژه آبیاری نوین و کشت گلخانه‌‌ای، بهداشتی و درمانی، پالایشگاهی، فازهای توسعه بندر شهید رجایی، احداث چندین بزرگراه استراتژیک استانی و ملی و... در دستور کار قرار گرفت. این اقدامات در کنار برنامه‌‌های ویژه برای توسعه سواحل مکران، آغازگر حرکتی مستمر و سازنده است.

به حکم وظیفه و به پاس استقبال گرم و صمیمانه مردم شریف استان از خدمتگزاران خود در دولت تدبیر و امید که رویدادی ماندگار در خاطره‌‌‌‌ها ساخت؛ از اقشار مختلف مردم استان، نماینده محترم ولی فقیه، ائمه محترم جمعه و جماعات تشیع و اهل تسنن، شخصیت‌‌‌های سیاسی و اجتماعی، خانواده ‌‌های معزز ایثارگران، نخبگان، سازمان‌های غیردولتی، نیروهای انتظامی و امنیتی و اصحاب پرتلاش رسانه قدردانی می‌‌‌کنیم.

دولت دوازدهم با اجرای طرح‌ها و برنامه‌‌‌های مناسب و منطبق با قابلیت‌های استان، تلاش بیشتری خواهد کرد تا ان‌‌‌شاء‌الله شاهد شکوفایی و رفاه هرچه بیشتر هموطنان عزیزمان در این منطقه باشیم.

کد N1836720

وبگردی