آفتاب

دایی : در مقابل دوربین‌های تلویزیونی صحبت نمی کنم

دایی : در مقابل دوربین‌های تلویزیونی صحبت نمی کنم

سرمربی سایپا می گوید تیمش با برد فولاد نسبت به کسب سمیه آسیا امیدوار شد.

به گزارش ایلنا، علی دایی سرمربی سایپا پس از پیروزی تیمش مقابل فولاد به نشست خبری آمد و با بیان اینکه اگر دوربین‌های تلویزیونی باشد من صحبت نمی‌کنم از دوربین ها تلویزیونی خواست تا از او تصویری نگیرند.

 

این پیروزی ما را برای ادامه لیگ امیدوار کرد

شاگردانم در نیمه دوم بازی خوبی انجام دادند و فکر می‌کنم شایسته پیروزی بودیم. این پیروزی ما را به ادامه لیگ امیدوار کرد. امیدوارم بتوانیم در این فصل پس از سال‌ها برای سایپا سهمیه آسیا را کسب کنیم. طبیعی است وقتی در طول هفته روی مسائل تاکتیکی کار می‌کنیم و پیش از بازی هم همه آنها را گوشزد می‌کنیم، اما در زمین برعکس آن رقم می‌خورد باید با داد و فریاد روند را برگردانیم. ما در طول هفته آنالیز می‌کنیم، اما متأسفانه برخی از لحظات اتفاقات برعکس رقم می‌خورد، به نظرم داد و فریاد اگر با بی‌احترامی همراه نباشد مشکلی ندارد، ضمن اینکه مسافت هم زیاد است و باید فریاد زد تا صدا برسد.

 

به جز یک یا دو باشگاه سایر تیم‌ها مشکل مالی دارند

مطمئناً تمام دنیا  مسئله حق پخش تلویزیونی را رعایت می‌کنند. این مسئله یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که می‌تواند به باشگاه‌ها از لحاظ اقتصادی کمک کند. متأسفانه حق پخش تلویزیونی در کشور ما رعایت نمی‌شود و اکنون هم می‌بینید که به جز یک یا دو باشگاه سایر تیم‌ها مشکل مالی دارند. فکر می‌کنم این مبلغ برای صداوسیما هم چیزی نباشد، فقط کمکی است برای باشگاه‌ها.

 

نباید منتظر باشیم اینفانتینو برای ما کاری کند

به نظر من اولین نفری که باید به ما کمک کند خودمان هستیم. ما نباید به این فکر باشیم که اینفانتینو برای ما کار خاصی انجام دهد. مطمئناً حضور او در ایران می‌تواند به کشور ما کمک زیادی کند، اما ما باید خودمان به هم کمک کنیم. شما مطمئن باشید اگر ما برای هم نزنیم خیلی از مشکلات حل می‌شود.

 

رمضانی می تواند بهتر شود

رمضانی می‌تواند بهتر از این باشد. خداراشکر خود او هم این موضوع را درک می‌کند و با جان و دل کار می‌کند تا بهتر شود.

کد N1836166

وبگردی