آفتاب

آغاز جدال‌های مرگ و زندگی شاگردان جادوگر

آغاز جدال‌های مرگ و زندگی شاگردان جادوگر

تیم گیلانی برای باقی ماندن در لیگ برتر و برنامه ریزی برای فصل بعد نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز خارج از خانه مقابل تیم مشهدی دارد.

به گزارش ایلنا، در جریان بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم سپیدرود رشت در بازی خارج از خانه مقابل پدیده مشهدی قرار می‌گیرد که هفته گذشته با جنجال بزرگی مواجه شد و شرایط تیم مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان در هفته‌های گذشته را بدتر از قبل کرد. پنج مهره تاثیرگذار و باتجربه پدیده با نظر هیئت مدیره باشگاه با توجه به دلایل نامعلوم از لیست بازیکنان کنار گذاشته شده بودند تا شاید زهر چشمی از آنها گرفته شود اما با وعده دریافت بخشی از مطالباتشان در هفته آینده با انگیزه دو روز پیش بازگشتند.

دیدار امروز سپیدرود و پدیده از این نظر برای هر دو طرف قابل اهمیت و 6 امتیازی محسوب می‌شود که جایگاه دو تیم در رده‌های پایین جدول مشابه است. پدیده و سپیدرود به ترتیب در رده چهاردهم و سیزدهم قرار دارند و تنها 3 امتیاز با سیاه جامگان رده پانزدهمی فاصله دارند. برنده این بازی با 27 امتیازی شدن و در صورت ناکامی سپاهان و نفت می‌تواند تا رده یازدهم هم پیش برود و با آسایش خاطر بیشتری به 5 هفته باقی مانده نگاه کند.

سپیدرود رشت با بردی حساس و دلچسب برای بازی امروز آماده شده و اگرچه شاگردان علی کریمی سه امتیازی باارزش مقابل سایپا به اندوخته‌هایشان اضافه کرده‌اند اما در بازی خارج از خانه کاری به مراتب سخت تر دارند. این بازی برای تیمی که روحیه فراوانی برای ابقا در لیگ برتر دارد تازه اول راه است. آنها در پنج بازی بعدی مقابل پارس جنوبی در رشت، ذوب آهن در اصفهان و دو بازی داخل خانه پیش از مصاف با پرسپولیس در هفته سی‌ام برابر تراکتورسازی و فولاد دارند.

پدیده هم پس از تساوی برابر استقلال تهران در چهار بازی گذشته برابر سایپا، تراکتورسازی، پارس جنوبی و ذوب آهن شکست خورده‌ و حال با بازگشت ستاره‌ها نگاه گسترده‌ای به حضور در رده‌های بالای جدول دارد تا لیگ هفدهم را با فراموشی شش امتیاز کسر شده توسط فیفا و مشکلات عدیده مالی به پایان برساند.

دیدار این دو تیم به میزبانی ورزشگاه ثامن از ساعت 15 برپا می‌شود.

کد N1835868

وبگردی