آفتاب

درگذشت نماینده فرهنگی ایران در بصره بر اثر تصادف رانندگی

درگذشت نماینده فرهنگی ایران در بصره بر اثر تصادف رانندگی

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با انتشار پیامی، درگذشت نماینده فرهنگی کشورمان در بصره عراق را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام ابوذر ابراهیمی‌ترکمان به این شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

خبر تلخ درگذشت تأسف‌انگیز مرد جهاد و علم و فرهنگ، برادر گرامی و عزیزمان حضرت حجت‌الاسلام کامل هلالی‌مجد، نماینده فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در شهر بصره عراق، موجب تألم و تأثر فراوان شد.

این ضایعه دردناک را به جامعه فرهنگی و علمی کشور و نیز به همکارانم در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و به ویژه خانواده آن مرحوم تسلیت گفته و برای بازماندگان و خانواده‌های معزا، صبر جزیل مسألت دارم.

رایزنی فرهنگی ایران در عراق و کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در بصره، مراسم ترحیم و یابود حجت‌الاسلام هلالی مجد را برگزار می‌کنند.

همچنین کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در بصره عراق در پی درگذشت حجت‌الاسلام کامل هلالی مجد، متن پیامی را به این شرح منتشر کرد:

درگذشت روحانی مبارز و خستگی‌ناپذیر مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ کامل هلالی مجد، نماینده فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بصره که بیش از سی سال عمر شریف خود را در راه خدمت به اسلام و انقلاب و دفاع از ارزش‌های آن صرف کرد باعث تأثر و تألم گردید.

حجت‌الاسلام هلالی روز چهارشنبه پس از پایان جلسه کاری با رایزن فرهنگی کشورمان در بغداد در مسیر برگشت به محل خدمت خود در منطقه دیوانیه عراق بر اثر سانحه تصادف دارفانی را وداع گفت.

به همین مناسبت مراسم یادبودی از طرف کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در بصره و رایزنی فرهنگی کشورمان در عراق در استان بصره برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین کامل هلالی‌مجد نماینده فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بصره، روز گذشته (چهارشنبه 9 اسفندماه) در اثر حادثه تصادف در جاده دیوانیه عراق، دار فانی را وداع گفت.

کد N1835518

وبگردی