آفتاب

شوراها صدای رنج استان‌ها هستند

شوراها صدای رنج استان‌ها هستند

رییس شورای استان تهران گفت: استان تهران نیازمند توجه برای حل مسئله است و این کارها ممکن نیست مگر از طریق اعتماد سازی و طبق قانون اساسی بهترین راه اعتماد سازی شوراها و مجلس شورای اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، الهام فخاری، رییس شورای استان تهران در نخستین  گردهمایی اعضا شوراهای اسلامی شهر و روستا استان تهران گفت: نخستین همایش شورایی توسعه بیش از همیشه برای تدابیر مشترک و تدابیر توسعه همه جانبه پایدار در استان تهران برگزار شده است. استان تهران از نظر بسیاری از شاخص های توسعه پایدار استان نابرخورداری است و انتظار و تقاضای عمومی برای استفاده از فرصتهای پایتخت بیشتر است.

رییس شورای استان تهران ادامه داد: استان تهران نیازمند توجه برای حل مسئله است و این کارها ممکن نیست مگر از طریق اعتماد سازی و طبق قانون اساسی بهترین راه اعتماد سازی شوراها و مجلس شورای اسلامی هستند.

فخاری با بیان اینکه شوراها می ‌توانند صدای بخشهایی از استان باشند گفت: شوراها می‌توانند رنج ها را رساتر بازگو کنند و من نیز ضمن گرامی‌داشت هفته محیط زیست امروز را  فرصتی می‌دانم که به یمن شما مقدمات پیگیری  ۱۲ مورد از جمله مدارس اشتغال روستایی الگوهای مدیریت بهینه کمبود آب بهبود سلامت اجتماعی و روشهای نوآوری را آغاز کنیم. این اقدامات را می‌توانیم با جلب سرمایه های خصوصی و خارجی و با هماهنگی و هم اندیشی باهم پیش ببریم.

فخاری تصریح کرد: شورای استان به همت و باور ۱۶ عضو کمیسیون ۵ گانه شکل داده که جلسات بسیار خوبی در زمینه ورزش و آموزش و پرورش داشتیم و در سال ۹۶ در طی ۴ ماه همکاری بسیاری خوبی شکل گرفته است و  از رویکرد مثبت و همکاری مهندس مقیمی استاندار تهران و رییس شورای عالی استانها آقای مهندس الویری همچنین شهرداری تهران ستاد اجرایی و دبیرخانه  تشکر لازم را دارم.

کد N1835385

وبگردی