آفتاب

حمله وحشیانه 3 مرد شیطان صفت به زن و شوهر جوان در خیابان

حمله وحشیانه 3 مرد شیطان صفت به زن و شوهر جوان در خیابان

حمله وحشیانه 3 مرد شیطان صفت به زن و شوهر جوان در خیابان | سه پسر نقاب دار در خیابان کافی در محدوده بولوار توس مشهد زن و شوهر جوانی را که پیاده به سمت خانه خود در حرکت بودند، متوقف کردند.

به گزارش آفتاب و به نقل از رکنا، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری سه عضو باند مخوف زورگیری های شبانه در محدوده بولوار توس مشهد خبر داد.
سردار قادر کریمی افزود: ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز شنبه گذشته سه پسر نقاب دار در خیابان کافی در محدوده بولوار توس مشهد زن و شوهر جوانی را که پیاده به سمت خانه خود در حرکت بودند، متوقف کردند.
فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی افزود: این افراد که خود را مامور پلیس معرفی می کردند، نسبت مرد ۲۴ساله را با همسرش که به تازگی ازدواج کرده اند جویا شدند. آن ها از زوج جوان خواستند همراه شان بروند تا موضوع نسبت شان مشخص شود.
سردار کریمی افزود: سه زورگیر خیابانی وقتی با مقاومت زوج جوان مواجه شدند به آنان حمله کردند. یکی از متهمان قصد داشت زن جوان را از خیابان اصلی دور کند وبه داخل کوچه ای بکشاند تاموضوع کمتر مورد توجه و شک رهگذران قرار بگیرد. وی گفت: دو جوان دیگر نیز مرد ۲۴ساله را موردضرب و شتم قرار داده وبه قصدسرقت گوشی تلفن همراه و وجوه نقد مرد جوان با او گلاویز شده بودند که خودروی گشتی کلانتری کاظم آباد سر می رسد.
وی افزود: متهمان با مشاهده خودروی پلیس پا به فرار گذاشتند. ماموران انتظامی سردسته باند را که جوانی ۱۹ ساله است و حرکات و رفتارش نشان می داد حالت طبیعی ندارد، دستگیر کردند اما دو همدست متهم با استفاده از تاریکی شب پا به فرار گذاشتند. فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: ماموران کلانتری کاظم آباد با اقدام های اطلاعاتی دو عضو دیگر باند را که ۱۸ و ۲۱ساله هستند، دستگیر گردند.
وی با اشاره به این مطلب که تحقیقات از اعضای باند باتوجه به گزارش زورگیری های مشابه شبانه به فوریت های پلیسی ۱۱۰ ادامه دارد، گفت: فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با افرادی که بخواهند نظم و امنیت شهروندان را خدشه دار کنند برخورد قانونی و مقتدرانه ای می کند. در این خصوص از حمایت های دستگاه قضایی و همراهی و همگامی شهروندان فهیم و قانون مدار با خادمان نظم و امنیت تشکر می کنیم.
http://www.aftabir.com
کد N1835343

وبگردی