آفتاب
کمالی:

باید سعی کنیم دلایل اعتراض‌های اخیر مردم را به مسئولان منتقل کنیم

باید سعی کنیم دلایل اعتراض‌های اخیر مردم را به مسئولان منتقل کنیم

کمالی گفت: مسائلی که پیش آمده به اصلاح‌طلب و اصولگرا برنمی‌گردد. آنهایی که در خیابان شعار می‌دادند گفتند نه اصلاح‌طلب و نه اصولگرا. گفتند شما را قبول نداریم در حقیقت اعتراضات دلایلی داشت ما سعی می‌کنیم این دلایل را به مسئولان منتقل کنیم.

یه گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسین کمالی در توضیح بحث میان خود و زارع فومنی با بیان اینکه خانه احزاب را تشکیل دادیم و این نشست‌ها را برگزار می‌کنیم که این اتفاقاتی که امروز شاهد بودیم، رخ ندهد. چون باید یاد بگیریم با هم درست حرف بزنیم. این در حالی است که کسانی که مرتب نامه می‌نوشتند که جلسه را تشکیل دهیم امروز حضور ندارند. 

وی با انتقاد از رفتار فومنی گفت: بهتر است لحن مناسب‌تری داشته باشیم. احزاب به این نتیجه رسیدند برخورد خوبی با آنها نشده اولین دلیل بودجه‌ای است که مجلس تعیین کرده است. ما خیلی از طریق مجلس و دولت پیگیری کردیم و گفتیم بودجه‌ای اختصاص دهید.

رئیس دوره‌ای خانه احزاب گفت : ما یاد بگیریم با هم صمیمی و برادرانه برخورد کنیم امروز اتفاقاتی در کشور می‌افتد که نیازمند بهره‌مندی از عقل شما است. زمانی که وقایعی که در خیابان‌ها اتفاق افتاد پیش آمد وزارت کشور برخی احزاب را دعوت کرد اما برای مشورت غفلت کردند و برخی احزاب را دعوت نکردند ولی خانه احزاب آن را جبران کرد.

وی خاطرنشان کرد: مسائلی که پیش آمده به اصلاح‌طلب و اصولگرا برنمی‌گردد. آنهایی که در خیابان شعار می‌دادند گفتند نه اصلاح‌طلب و  نه اصولگرا. گفتند شما را قبول نداریم در حقیقت اعتراضات دلایلی داشت ما سعی می‌کنیم این دلایل را به مسئولان منتقل کنیم. این جلسات به گونه‌ای است که مورد توجه همه است.

کد N1835114

وبگردی