آفتاب

حمله هولناک مرد 40 ساله به زن باردار | خانم دادیار چرا مورد حمله مرد قرار گرفت؟

حمله هولناک مرد 40 ساله به زن باردار | خانم دادیار چرا مورد حمله مرد قرار گرفت؟

تحقیقات از مردی که متهم است زن باردار که دادیار اجرای احکام مجتمع قضایی شهید مطهری است را با ضربات چاقو مجروح کرده همچنان در جریان است.

به گزارش آفتاب، این حادثه ظهر روز یک‌شنبه 29 بهمن‌ماه در مجتمع قضایی شهید مطهری اتفاق افتاد و زن باردار که دادیار اجرای احکام این مجتمع بود از ناحیه کشاله ران، کلیه، مثانه و دست راست به شدت مجروح شد و به بیمارستان منتقل شد. همزمان مأموران پلیس ضارب را که مردی‌ 40 ساله بود بازداشت کردند.
متهم گفت: پرونده کودکی خیابانی که در جریان سانحه رانندگی آسیب دیده بود تحت نظر خانم دادیار در حال رسیدگی است. او گفت که با این کودک که ملزم به دریافت دیه شده نسبت دارد، اما دلیلی برای اثبات ادعای خودش نداشت برای همین خانم دادیار را با ضربه چاقو هدف قرار داد.
در بررسی‌های بعدی معلوم شد که مرد ضارب هیچ نسبتی با کودک نداشته و از انجام آزمایش دی‌ان‌ای برای اثبات ادعای خود تمرد کرده بود.
بر اساس این گزارش، ضارب پس از آنکه دادیار اجرای احکام، واریز مبلغ دیه کودک به حساب وی را به اثبات نسبت وی با کودک حادثه دیده موکول کرد، با مراجعه به در مجتمع قضایی شهید مطهری، دادیار اجرای احکام را با ضربات متعدد چاقو مجروح کرد. تحقیقات بیشتر در این باره جریان دارد.
http://www.aftabir.com
کد N1834621

وبگردی