آفتاب

استعفای رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تکذیب شد

استعفای رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تکذیب شد

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درباره شایعات مطرح شده در خصوص اجبار خلبانان برای پرواز در هر شرایط آب و هوایی، تصریح کرد: مدعیان این موضوع مدارک خود را به سازمان هواپیمایی کشوری ارائه کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی عابدزاده با حضور در مراسم ترحیم جانباختگان سانحه هوایی تهران-یاسوج در مسجد قدس فرودگاه مهرآباد ضمن تکذیب پرواز خلبانان در شرایط نامساعد آب و هوایی، تصریح کرد: کسانی که مدعی چنین سخنانی هستند حتما مدارک خود را به سازمان هواپیمایی کشوری ارائه کنند.

وی افزود: اولین گزارش از سانحه هوایی پرواز تهران- یاسوج چند روز گذشته به اطلاع مردم رسید و گزارش‌های بعدی نیز پس از تکمیل و تهیه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه بیان کرد: همکاران ما در این سازمان براساس قوانین بین‌المللی کارگروه‌های ویژه‌ای در سازمان هواپیمایی کشوری برای بررسی این حادثه تشکیل داده‌اند و امور مربوطه از جانب آن‌ها در حال پیگیری است.

عابدزاده همچنین شایعاتی مربوط به استعفای خود از ریاست سازمان هواپیمایی کشوری را رد کرد و گفت: توصیه می‌شود پاسخ به این‌گونه سوالات را حتما از کسی که چنین اخباری را مطرح کرده پیگیری کنید.

کد N1834454

وبگردی