آفتاب

عیادت فولادی‌ها از پادوانی (عکس)

عیادت فولادی‌ها از پادوانی (عکس)

روز گذشته رئیس هیات مدیره و دکتر تیم بزرگسالان باشگاه فولاد خوزستان به عیادت بازیکن تیم استقلال تهران رفتند.

به گزارش ایلنا و به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، پس از آنکه لئوناردو پادوانی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران در دیدار برابر فولاد خوزستان بر اثر ضربه شدید در برخورد با آرمین سهرابیان دیگر بازیکن تیمش دچار مصدومیت شدید شد، مراحل درمانی این بازیکن در اهواز آغاز و همچنان در جریان می باشد.

این بازیکن برزیلی که با پیراهن فولاد خوزستان به فوتبال ایران معرفی شده و سابقه قهرمانی با این تیم را در کارنامه خود دارد، هم‌اکنون در آی‌سی‌یو بیمارستان آپادانا اهواز بستری است.

در همین حال روز گذشته دکتر محمد رضا شریف رئیس هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان به اتفاق دکتر علی اکبر مرادی، پزشک تیم فولاد خوزستان با حضور در این بیمارستان به عیادت این بازیکن رفته و برای همکاری در انجام دیگر مراحل درمانی بازیکن پیشین فولاد در کلانشهر اهواز اعلام آمادگی کردند.

دکتر شریف در این رابطه توضیح داد: خوشبختانه سرعت عمل در انتقال به مرکز درمانی و تصمیمات بموقع و صحیح اعضای تیم جراحی مغز و اعصاب بیمارستان آپادانا (دکتر عبدالخانی، دکتر خرمی، دکتر تقوی، دکتر سبزعلی) که واقعا جای تقدیر دارد، نهایتا باعث شد که این بازیکن از خطری بزرگ نجات یافته و به امید خدا در آینده بهبودی خود را بدست آورد.

گفتنی است؛ در این بازدید دکتر فرامرز بهشتی فر مدیر عامل بیمارستان فوق تخصصی آپادانا اهواز و دکتر کاوه ستوده پزشک تیم فوتبال استقلال نیز حضور داشتند.

کد N1833474

وبگردی