آفتاب

اسکوچیچ: امروز جادوگر نداشتیم!

اسکوچیچ: امروز جادوگر نداشتیم!

سرمربی خونه به خونه بابل پس از برتری مقابل بادران تهران گفت: هواداران امروز یاران ما بودند و در ضمن جادوگر نداشتیم.

به گزارش ایلنا، دراگان اسکوچیچ پس از برتری شاگردانش برابر بادران تهران گفت: در مقابل یک تیم خوب بازی کردیم و در نیمه اول هم خوب بودیم. نیمه دوم راضی نبودم، اهمیت بازی به بازیکنان ما چیره شده بود. به هر حال باید بازی‌های این چنینی را ببریم. بعضی اوقات در فوتبال لازم است شما تحت فشار قرار بگیرید.

او ادامه داد: با وجود اینکه در نیمه دوم تحت فشار قرار داشتیم، تیم ما توانست به خوبی مدیریت کند.

اسکوچیچ افزود: قبلا هم گفتم الان زود است که برای این مسائل صحبت کنیم. همیشه به بازی های پیش رو فکر می کنیم. 9 بازی باقی مانده، بازی‌های زیادی است. اشتباه بزرگی خواهد بود که از الان فکر کنیم لیگ برتری هستیم. میخواهم بازیکنانم متمرکز باشند و به بازی بعدی فکر کنند.  این نتایج را بازیکنان ما رقم زدند و من تنها به آنها فکر می‌کنم. 

سرمربی خونه به هخونه درباره اینکه در صورت قهرمانی در جام حذفی شاگردانش باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند، گفت: ببینید، هنوز به جام حذفی فکر نمی کنم چون بازی بعدی ما در لیگ یک است. هفته ای که به حام جذفی است درباره آن صحبت می‌کنم.

دراگان اسکوچیچ درباره اینکه سرمربی حریف به داوری معترض بود، اظهار داشت: نظر خودشان است و هر چیزی که بخواهند می‌توانند بگویند. نمی‌خواهم به داوران نمره بدهم. در این یک ماه اخیر بازیکنان برای من از داوران مهمتر هستند. گروه فوق العاده‌ای داریم و افتخار می‌کنم با آنها کار می‌کنم.

سرمربی کروات حضور پرشور هوادارن در این بازی گفت: آنها یاران 12، 13 و 15 ما هستند و امروز جادوگر نداشتیم!

کد N1832751

وبگردی