آفتاب

"ایجاد ناامنی" دلیل درگیری با دراویش بود

"ایجاد ناامنی" دلیل درگیری با دراویش بود

جانشین‌ فرمانده‌ قرارگاه ثارالله سپاه‌ گفت: درگیری با دراویش و دستگیری آنها به دلیل تفکر آنها نبوده، بلکه به دلیل ناامنی‌هایی بود که در پاسداران ایجاد کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار اسماعیل کوثری، جانشین‌ فرمانده‌ قرارگاه ثارالله سپاه‌ در حاشیه مراسم ترحیم و بزرگداشت شهدای حادثه پاسداران تهران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این فرقه‌ها بر اساس شعار انگلیسی‌ «تفرقه بیانداز و حکومت کن» درست شده‌اند.

وی تصریح کرد: این فرقه هر تفکری که داشته کسی به آنها کاری نداشته و بحث موجود پیرامون ناامنی است که در پاسداران تهران در گلستان هفتم ایجاد کرده‌اند.

سردار کوثری افزود: آن افراد خیال می‌کردند، نظام جمهوری اسلامی که در دو صحنه با آنها مدارا کرد تا مردم کمتر آسیب ببیند، این بار نیز این گونه عمل می‌کند.

جانشین‌ فرمانده‌ قرارگاه ثارالله سپاه‌ با اشاره به قصد و نیت این گروه گفت: اصل قضیه این بود که آنها با خودمختاری و قلدری می‌خواستند جلوی پلیس بایستند.

وی افزود: آنها همان کار داعشی را انجام دادند و با یک دستگاه اتوبوس مأموران ناجا و همچنین دو بسیجی را به شهادت رساندند.

سردار کوثری با بیان اینکه درگیری با دراویش و دستگیری آنها به دلیل تفکر آنها نبوده، بلکه به دلیل ناامنی‌هایی بوده که در پاسداران ایجاد کرده‌اند، گفت: ناجا سریع وارد عمل شد تا امنیت را به ارمغان بیاورد.

جانشین‌ فرمانده‌ قرارگاه ثارالله سپاه‌ خاطر نشان کرد: دراویش تخلفی کردند و ماشینی را سرقت کرده بودند و می‌خواستند به فرمان ناجا تمکین نکنند و بعد از آن بود که این قضیه را شروع کردند.

سردار کوثری با اشاره به عاملان شهدای حوادث پاسداران خاطر نشان کرد: حکم از نظر ما اعدام است.

کد N1832620

وبگردی