آفتاب

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی وارد شهر بیشکک شدند

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی وارد شهر بیشکک شدند

فرنگی‌کاران کشورمان برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا، وارد شهر بیشکک پایتخت کشور قرقیزستان شدند.

به گزارش ایلنا ، اعضای تیم ملی کشتی فرنگی دیروز پس از پرواز به آلماتی و ورود به این شهر راهی بیشکک پایتخت قرقیزستان محل برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا شدند.

فرنگی‌کاران کشورمان طبق برنامه ریزی کادر فنی امروز و فردا تمرینات خود را در بیشکک دنبال می‌کنند و عصر فردا دوشنبه مراسم قرعه کشی اوزان 55، 63، 77، 87 و 130 کیلوگرم انجام و رقابت‌های این اوزان روز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

مسابقات پنج وزن دوم و پایانی نیز روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

* ازبک‌ها با کشتی‌گیران روس و گرجستانی در بیشکک

ماگومد ابراگیم‌اُف، دارنده مدال برنز المپیک در وزن 97 کیلوگرم و رشید قربان اُف دارنده مدال برنز جهان در وزن 79 کیلوگرم دو کشتی‌گیر داغستانی الاصل ازبکستان هستند که جدا از سایر کشتی‌گیران این کشور تمرینات خود را در داغستان روسیه پیگیری می‌کنند.

دیوید مودزماناشویلی گرجستانی در وزن 125 کیلوگرم، نایب قهرمان المپیک و نفر سوم جهان دیگر کشتی‌گیر ازبک‌ها در بیشکک است که تمرینات خود را با کشتی‌گیران این کشور در ترکیه دنبال می‌کند.

همچنین بکزاد عبدالرحمن اُف نفر سوم جهان در وزن 74 کیلوگرم و اختیار نوروزاُف دارنده مدال برنز المپیک و نقره جهان در وزن 70 کیلوگرم برای ازبک‌ها روزهای 12 و 13 اسفندماه در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میدان می‌روند.

 

 

کد N1832328

وبگردی