آفتاب

ویسی: نمایش تیمم قابل قبول بود / می توانستیم بازنده نباشیم

ویسی: نمایش تیمم قابل قبول بود / می توانستیم بازنده نباشیم

سرمربی استقلال خوزستان معتقد است تیمش می توانسته مقابل پرسپولیس بازنده نباشد.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی پس از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری حاضر شد و درباه این دیدار صحبت کرد: بازی  خوبی بود و هر دو تیم نمایش خوبی داشتند. بازی خیلی تاکتیکی بود و با توجه به شرایط دو تیم از نظر امتیازی، جدول و روحی و روانی دو تیم، عملکرد تیم ما قابل قبول بود. می‌توانستیم بازنده نباشیم، به گل برسیم، اما نشد و طبق معمول ما بازنده شدیم. به تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم و امیدوارم در بازی‌های بعدی برنده شویم.

وی درباره ادامه همکاری اش با استقلال خوزستان هم گفت: من این شرایط را در استقلال خوزستان تجربه کردم و دو بار برای ماندن تلاش کردیم و سال سوم قهرمان شدیم. باید ببینیم سیاست و تاکتیک باشگاه چیست که من بمانم یا بروم. من مربی حرفه‌ای هستم و به تیمم کمک می‌کنم. تا زمانی که باشم به تیم خدمت خواهم کرد و اگر نخواهند می‌روم.

ویسی درباره حضور در جام حذفی و بازی تیمش مقابل خونه به خونه، اظهار داشت: یکی از فینالیست‌های جام حذفی مشخص شده و ما هم در اهواز با تیم خونه به خونه بازی داریم. تمرکزمان را برای بازی با جام حذفی می‌گذاریم و امیدوارم در اهواز هم برنده باشیم و به فینال برویم تا یک فینال استقلالی تهرانی-خوزستانی داشته باشیم.

کد N1831944

وبگردی