آفتاب

مهاجری: از عملکرد بازیکنانم لذت بردم/ با یکی از بهترین تیم‌های لیگ بازی کردیم

مهاجری: از عملکرد بازیکنانم لذت بردم/ با یکی از بهترین تیم‌های لیگ بازی کردیم

سرمربی پدیده از شکست تیمش مقابل ذوب آهن صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری سرمربی تیم پدیده در پایان دیدار امروز پدیده مقابل ذوب آهن اظهار داشت: جوانمردانه بازی کردیم و تلاش کردیم و با یک لحظه غفلت بازی را واگذار کردیم. امروز به دلیل بی توجهی بازی را از دست دادیم. واقعا می‌گویم از عملکرد بچه‌ها لذت بردم و به آن‌ها افتخار می‌کنم.

وی افزود: ما گل خوردیم و سخت به بازی برگشتیم. موقعیت خوبی در نیمه دوم داشتیم که البته ذوب آهن هم داشت. ما به هر دلیل تمرین نکردیم. اگر بازیکنان با تجربه‌ای داشتیم در نیمه دوم شکست را قبول نمی‌کردیم این‌ها هم جوان هستند و ما پای آنها ایستاده‌ایم.

سرمربی تیم  پدیده در ادامه صحبت‌های خود گفت:‌‌ امروز یک روز تلخ و شیرین بود، ذوب آهن یکی از بهترین‌های حال حاضر لیگ است ما امروز با یکی از بهترین‌های لیگ ایران بازی کردیم. کادر فنی خوبی دارد و با امیر قلعه‌نویی با جوانانی که دارند موفق می‌شوند و در لیگ هم نتیجه می‌گیرد،‌ با ساختاری که دارند موفق می‌شوند. تعویض‌ها را نگاه کنید می‌بینید آنها بازیکنان خوبی دارند.

وی درباره نبودن شهاب گردان و حضور دروازه‌بان جدید در این تیم، گفت: دروازه‌بان در دروازه می‌ایستد تا از دروازه دفاع کند، سعید راد امروز خوب کار کرد، در دروازه ایستاد و گلر خوبی ظاهر شد. او گلر جوانی است و در ابتدای راه است و در آینده می‌تواند بهتر باشد.

کد N1831836

وبگردی