آفتاب

حبیب زاده: به افاضلی مدیونم / همه بازیکنانمان دوست داشتند در آسیا بازی کنیم

حبیب زاده: به افاضلی مدیونم / همه بازیکنانمان دوست داشتند در آسیا بازی کنیم

هافبک جوان نفت تهران گفت: به افاضلی مدیونم که اکثر بازی‌ها در ترکیب حضور دارم و شش هفته است که شکست نخورده‌ایم. امیدوارم جواب اعتماد ایشان را بدهم.

رضا حبیب زاده در گفت و گو با ایلنا، درخصوص تساوی روز گذشته نفت تهران مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بازی خیلی خوبی بود اما شرایط زمین مناسب نبود و آنطور که می‌خواستیم نتوانستیم بازی کنیم.

او ادامه داد: لغزنده بود و بدشانس هم بودیم که تک به تک را گل نزدیم و به تیرک هم زدیم. یک امتیازی گرفتیم که در این شرایط هم برای ما خوب بود.

هافبک نفت افزود: کار به آقای افاضلی عالی است و از زمانی که پا به تیم ما گذاشتند شرایط خیلی بهتر شده است. به او مدیونم که اکثر بازی‌ها در ترکیب حضور دارم و شش هفته است که شکست نخورده‌ایم. امیدوارم جواب اعتماد ایشان را بدهم.

حبیب زاده درباره کنار رفتن نفت از لیگ قهرمانان آسیا با توجه به مشکلاتی که در این تیم وجود داشت، گفت: بحث مدیریت هم وجود داشت و نتیجه گیری نکردیم و از آسیا هم کنار رفتیم. همه بازیکنان ما دوست داشتند در آسیا بازی کنیم. در حال حاضر مدیریت جدید باشگاه شرایط بهتری را فراهم کرده و به ادامه دار بودن این روند امیدوار هستیم. عمل کردن مهم بود که مدیر قبلی تیم کمتر این را انجام داد 

کد N1831475

وبگردی