آفتاب

راهی جز تغییر نداریم

راهی جز تغییر نداریم

رییس مرکز استعدادهای درخشان آموزش و پرورش گفت: راهی جز تغییر نداریم و اگر قرار است مشکلات را حل کنیم باید به دست دانش آموزان این کار را انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهاجرانی، رییس مرکز استعدادهای درخشان آموزش و پرورش در سومین جشنواره ملی ایده ها و فرصت ها گفت: سرنوشت ملت ها به دست خودشان تغییر می کند و دولتها در هیچ جای دنیا به تنهایی نمی توانند مشکلات خود را برطرف کنند و نیازمند مردم هستند.

او با بیان اینکه امروزه جنس اقتصاد تغییر کرده است، ادامه داد: امروزه اعتبار یک کاسب به میزان قدمت و متراژ زمین نیست، بلکه به ایده هایی است که در حوزه کاری خود ارائه می‌دهند.

رییس مرکز استعدادهای درخشان گفت: اگر در کشور ما رهبری به اقتصاد دانش بنیان تاکید دارد به دلیل این است که در مسیر تغییر جنس اقتصاد هستیم و وقتی قرار است جنس اقتصاد تغییر کند نقش آموزش و مرورش بسیار مهم است.

او خاطرنشان کرد: ما راهی جز تغییر نداریم و اگر قرار است مشکلات را حل کنیم باید به دست دانش آموزان این کار را انجام دهیم چراکه ما به تنهایی نه این میزان توانایی را داریم و نه فرصت کافی  و وقتی می توانیم از ایده های دانش آموزان استفاده کنیم، چرا نباید این کار را بکنیم و از آن غافل شویم.

رییس مرکز استعدادهای درخشان با بیان اینکه امیدواریم آینده ای روشن تر از امروز داشته باشیم، گفت: اگر خداوند به بچه ها استعدادی داده باید برای همین جامعه هزینه شود و نباید فراموش کنند که در این جامعه رشد پیدا کرده اند و باید ارزشهایی که خدا به آنها داده است را برای ارزش های جامعه استفاده کنند.

کد N1831388

وبگردی