آفتاب

تهی دست: آنالیز خوبی از سایپا داشتیم / آشتی کنان کریمی و دایی لذت بخش بود

تهی دست: آنالیز خوبی از سایپا داشتیم / آشتی کنان کریمی و دایی لذت بخش بود

مدافع سپیدرود رشت درباره برتری مقابل سایپا تهران گفت: با آنالیزی خوبی که از تیم سایپا داشتیم می‌دانستیم نقاط ضعف و قوت آنها کجاست و توانستیم راه‌های نفوذ را ببندیم.

میثم تهی دست در گفت‌وگو با ایلنا، درباره پیروزی روز گذشته مقابل سایپا در ورزشگاه سردار جنگل گفت: بازی خیلی خوبی برای ما بود. بعد از بازی که مقابل استقلال تهران و استقلال خوزستان داشتیم با توجه به امتیازگیری از لحاظ تیمی یک مقدار به هم ریخته بودیم. بعد از 20 دقیقه ابتدایی بازی رفته رفته مسلط‌‌تر شدیم و به نوعی سوار بازی بودیم.

او ادامه داد: خداراشکر در نیمه اول گل زدیم و برنده به رختکن رفتیم. در نیمه دوم با آنالیزی خوبی که از تیم سایپا داشتیم می‌دانستیم نقاط ضعف و قوت آنها کجاست و توانستیم راه‌های نفوذ را ببندیم. موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم و می‌شد بیشتر گلزنی کنیم. به این سه امتیاز نیاز مبرم داشتیم تا در جدول تکانی بخوریم و به روحیه مان سروسامان بدهیم. 

هافبک - مدافع سرخپوشان گیلانی درباره مالکیت توپ و بازی روان سپیدرود روی زمین اظهار داشت: در تعطیلات که بودیم اهم کارهای ما این بود که در زمین خودمان بتوانیم حفظ توپ کنیم و کارهای تاکتیکی که مرور کرده بودیم را به راحتی در زمین اجرا کردیم. دروازه بان حریف هم روز خوبی را سپری کرد و چند موقعیت خوب را دفع کرد. خداراشکر دستورهای تاکتیکی کادرفنی را دنبال کردیم و سه امتیازی حساس را تصاحب کردیم.

تهی دست درباره آشتی کنان علی دایی و علی کریمی پیش از بازی روز گذشته گفت: واقعا این دو از بزرگترین فوتبالیست های تاریخ ایران هستند و واقعا لذت بخش بود که این اتفاق روز گذشته رخ داد. از نظر من اختلاف زیادی بین کریمی و دایی وجود نداشت، اختلاف سلیقه وجود دارد اما آنگونه که مطرح می‌شد نبود. خوش و بش گرمی در آغاز و پایان بازی داشتند که امیدوارم تداوم داشته باشد.

مدافع سرخپوشان درباره اینکه با کسب سه امتیاز مقابل سایپا همچنان وضعیت سپیدرود در جدول نگران کننده است، گفت: اختلاف ما با استقلال خوزستانی که امروز با پرسپولیس بازی دارد بیشتر شد اما هنوز از ته جدول جدا نشدیم. بازی تعیین کننده‌ای مقابل پدیده داریم و باید با امتیاز برگردیم. با تمرینات خوب و ریکاوری مناسب برای بازی‌های آینده برنامه داریم که از تمامی پتانسیل‌ها استفاده کنیم.

کد N1831259

وبگردی