آفتاب

تقدیر لاریجانی از دست‌اندرکاران بررسی بودجه سال آینده / اتمام کار بررسی بودجه در بیستمین جلسه

تقدیر لاریجانی از دست‌اندرکاران بررسی بودجه سال آینده / اتمام کار بررسی بودجه در بیستمین جلسه

رییس مجلس شورای اسلامی در پایان روند بررسی بودجه از تمامی دست‌اندرکاران در بیستمین جلسه کاری در سیزدهمین روز بررسی بودجه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، علی لاریجانی در پایان نشست علنی امروز مجلس با اشاره به اتمام روند بررسی لایحه بودجه بودجه سال ۹۷ کل کشور در سخنانی ضمن تقدیر از همه دست‌اندرکاران اعلام کرد: جا دارد در اتمام زمان بررسی بودجه که امسال هم بسیار طولانی شد و صبح و بعدازظهر در جلسات متراکم شرکت کردید، از همه تشکر کنم.

وی افزود: همچنین لازم است از خانواده‌های محترم شما نمایندگان عزیز هم تشکر کنم؛ چرا که به هر حال وقت زیادی برای کار بودجه گذاشتید و از زندگی شخصی گذشتید و از این که صبورانه تحمل کردید و انصافاً این دوره نمایندگان با نشاط و پرکار فعالیت کردند، سپاسگزارم.

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: از نواب محترم مجلس که در بخشی از جلسات که زحمت اداره جلسات را برعهده داشته، از دبیران و ناظران محترم هیات رییسه هم تشکر می‌کنم که با تلاش آن‌ها بود که توانستیم بودجه سال آینده را به تصویب برسانیم.

وی همچنین از تمامی کمیسیون‌هایی تخصصی به‌دلیل بررسی لایحه بودجه سال آینده کشور در زمان مقرر تقدیر کرد و گفت: از رییس، هیات رییسه، سخنگو، دبیران و اعضای محترم کمیسیون تلفیق بودجه نیز تشکر می‌کنم که کار زیاد بر دوش آنها بود و توانستیم برخی از نوافق لایحه را رفع کرده و پیشنهاداتی به‌موقع دادند.

نماینده مردم قم در مجلس یادآور شد: از دولت محترم، رییس‌جمهور، آقای نوبخت و همکارانشان که اینجا حضور داشتند، سپاسگزاری می‌کنم. از مشاوران و معاونان سازمان برنامه و بودجه نیز فعال بودند. آقایان وزرا، معاونان و مسئولان دستگاه‌ها برحسب موضوع همکاری داشتند و در زمان‌های لازم نظارتشان را به ما یا کمیسیون‌های تخصصی یا کمیسیون تلفیق می‌دادند که از آن‌ها نیز تشکر می‌کنم.

رییس قوه مقننه خاطرنشان همچنین از بخش‌های مختلف مجلس نیز تشکر و در ادامه با اشاره به نقش اصحاب رسانه در روند بررسی بودجه گفت: از روابط عمومی، کارکنان خبرگزاری خانه ملت، خبرنگاران، مرکز حراست، یگان حفاظت، نیروی انتظامی مستقر در مجلس تشکر می‌کنیم. همچنین از همه خبرنگاران، فیلمبرداران و اصحاب رسانه، بخصوص بخش رادیو فرهنگ و کلیه دست‌اندرکاران بخش‌های خبری رادیو و تلویزیون و خبرنگاران مختلف امور مجلس در جراید و نشریات مختلف، وبسایت‌ها و رسانه‌های نیز تقدیر و تشکر می‌کنم که در خبررسانی اخبار بودجه به ما کمک رسانده و اخبار را به اطلاع مردم رساندند.

لاریجانی در پایان بار دیگر از همه دست‌اندرکاران تشکر و تقدیر کرد و درنهایت به حسن لطفی نماینده رزن به‌خاطر درگذشت والده ایشان تسلیت گفت

کد N1830379

وبگردی