آفتاب

رونمایی از آلبوم «چقدر ز خویش دورم...» با صدای حسین علیشاپور

رونمایی از آلبوم «چقدر ز خویش دورم...» با صدای حسین علیشاپور

بیست و نهمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» روز شنبه پنجم اسفند‌ماه ساعت ۱۷ در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در جدیدترین برنامه «اتفاق ترانه»، مراسم رونمایی از آلبوم «چقدر ز خویش دورم...» با آواز حسین علیشاپور روز شنبه پنجم اسفند ماه ساعت 17 با حضور عوامل تولید و جمعی از هنرمندان مطرح کشور در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار می‌شود.

این آلبوم موسیقی که از تازه‌ترین تولیدات مرکز موسیقی حوزه هنری به شمار می‌رود، شامل 7 قطعه موسیقی با آواز حسین علیشاپور، آهنگ‌سازی و تنظیم احسان عبایی و همراهی نوازندگانی همچون محمد فرزینالی (سنتور، کمانچه، عود) و مهدی رنگین کمان (تنبک) است.

این آلبوم توسط مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شده و از روز یکشنبه ششم اسفند ماه در فروشگاه‌های معتبر مرکز موسیقی سراسر کشور و همچنین سایت‌های معتبر موسیقی قابل تهیه است.

از دیگر بخش‌های برنامه «اتفاق ترانه» می‌توان به سخنرانی عبدالجبار کاکایی شاعر و ترانه‌سرا اشاره کرد که به بحث پیرامون «تلفیق شعر و موسیقی» می‌پردازد.

بخش پایانی برنامه «اتفاق ترانه» نیز به اجرای موسیقی توسط حسین علیشاپور با همراهی احسان عبایی با قطعاتی از آلبوم « چقدر ز خویش دورم...» برای مخاطبان حاضر در برنامه اختصاص دارد.

محفل شعر و ترانه «اتفاق ترانه» شنبه‌های اول هر ماه ساعت 17 در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار می‌شود که اجرای آن به‌عهده علیرضا بدیع شاعر و ترانه‌سرای معاصر است.

شرکت در بیست و نهمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» که به همت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر و مرکز موسیقی در حوزه هنری برگزار می‌شود، برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

کد N1829868

وبگردی