آفتاب

تلاش رضا عنایتی برای شکست تیم سابقش

تلاش رضا عنایتی برای شکست تیم سابقش

سرمربی سیاه‌جامگان مقابل تیمی قرار می‌گیرد که یک سال در ان بازی کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رضا عنایتی که نخستین تجربه سرمربیگری خود را چند هفته‌ای است روی نیمکت سیاه‌جامگان شروع کرده،  برای حفظ این تیم در لیگ برتر در 7 دیدار باقی مانده تا پایان فصل کار سختی دارد و یکی از دیدارهای دشوارش در همین هفته بیست و چهارم مقابل سپاهان است.

عنایتی که در سیاه‌جامگان با توجه به بضاعت تیم نتایج نسبتاً قابل قبول گرفته است، در صورتی که مقابل سپاهان شکست بخورد کارش برای ماندن در لیگ برتر به اما و اگر می‌افتد و این دیدار اهمیت ویژه‌ای برای انگیزه و امید تیمش در دیدارهای بعدی تا پایان فصل دارد.

عنایتی در فصل دهم و زیر نظر امیر قلعه‌نویی یک سال در سپاهان حضور داشت که طبق آمار ضعیف‌ترین فصل فوتبالی او در ایران است و حاصل 30 بازی او در ترکیب زردپوشان اصفهانی تنها 4 گل زده بود و انتقادات زیادی هم در آن سال متوجه آقای گل تمام ادوار لیگ برتر شد.

یکی از بازی‌های عنایتی در ترکیب سپاهان که فراموش نمی‌شود، دیدار مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی است که با شکست 4-3 زردپوشان اصفهانی همراه بود و عنایتی در این دیدار یک گل به اشتباه وارد دروازه تیم خودی کرد.

تقابل عنایتی با سپاهان بدون شک برای سرمربی سیاه‌جامگان یادآور خاطره یک سال حضورش در این تیم خواهد بود و باید دید مقابل تیم سابق موفق خواهد شد یا با ناکامی زمین را ترک می‌کند.

 

کد N1829564

وبگردی