آفتاب

دلار ۴۵۰ تومان کاهش یافت/ حضور نیروی انتظامی در بازار آزاد به روز هشتم رسید

دلار ۴۵۰ تومان کاهش یافت/ حضور نیروی انتظامی در بازار آزاد به روز هشتم رسید

کاهش قیمت‌ دلار و یورود در هر ساعت با نوسان همراه است و به همین دلیل برخی‌صرافی‌ها قیمت خرید و فروش دلار و یورو را از نمایشگرهای پشت ویترین حذف کردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، امروز چهارشنبه دوم اسفند ماه، هشتمین روز از حضور نیروهای انتظامی در بازار آزاد ارز، افزایش عرضه دلار بانکی و برخورد مالیاتی با دلالان  است که باعث شده تا از روز سه شنبه هفته گذشته تا به امروز دلار کاهش قیمت ۴۵۰ تومانی را تجربه کند.

خرید دلار با قیمت ۴۵۲۱ تومان و فروش دلار با قیمت ۴۵۳۱ تومان انجام می‌شود. قیمت فروش هر دلار در بازار آزاد ۴۵۵۰ تومان است.

یورو بالاخره با عرضه گسترده و سقف ۵۰ هزارتایی با قیمت رقابتی کاهش قیمت بزرگی پیدا کرده و هم اکنون خرید و فروش یورو به ترتیب با قیمت‌های ۵۵۰۰ تومان و ۵۷۵۰ تومان انجام می‌شود.

یکی از صرافان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره سیاست‌های بانک مرکزی در روزهای اخیر برای بازار ارز گفت: بانک مرکزی به هر نحوی در حال کنترل شدید بازار ارز و کاهش حباب قیمتی ایجاد شده است و این احتمال وجود دارد که امروز بانک مرکزی با عرضه دلار بانکی در کانال ۴۴۰۰ تومان یک قدم مهم دیگر در کنترل بازار بردارد.

وی تاکید کرد: کاهش قیمت‌ دلار و یورود در هر ساعت با نوسان همراه است و به همین دلیل برخی‌صرافی‌ها قیمت خرید و فروش دلار و یورو را از نمایشگرهای پشت ویترین حذف کردند.

 

کد N1829542

وبگردی