آفتاب

اکران فیلم بلوک "۹ خروجی ۲" بعد از چهار سال+فیلم

اکران فیلم بلوک "۹ خروجی ۲" بعد از چهار سال+فیلم

فیلم سینمایی «بلوک ۹ خروجی ۲» ساخته علیرضا امینی به تهیه‌کنندگی محمدرضا شریفی‌نیا پس از ۴ سال توقیف از امروز اکران خود را آغاز می‌کند.

به گزارش ایلنا، «بلوک ۹ خروجی ۲» دومین فیلمی است که توانسته، نظر اعضای شورای پروانه نمایش را به‌دست آورد و با پذیرش رده‌بندی سنی پروانه نمایش خود را دریافت کند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: زن و شوهری که مدتی هست از هم جدا شده‌اند، دختری دارند که بر اثر حادثه‌ای دچار شوک شده و دیگر قادر به حرف زدن نیست. دکتر معالج وی برای برطرف شدن این مشکل تجویز می‌کند پدر و مادر و فرزند برای مدتی با هم و در کنار هم، مانند سابق زندگی بدون تشنج و بحث و دعوا داشته باشند تا مشکل فرزند حل شود، این ماجرا زندگی زن و شوهر را وارد  چالش‌های جدیدی می‌کند تا در نهایت..

امیر جعفری، پانته‌آ بهرام، حمیدرضا آذرنگ، الهام کردا، شبنم مقدمی، پروین ملکی، حسام حمیدی، هانی خرم، ملیکا پارسا، سیاوش جعفری و ستایش محمودی بازیگران «بلوک ۹ خروجی ۲» هستند.

علیرضا امینی از کارگردانان جوان سینمای ایران است که آثاری همچون «استشهادی برای خدا» و «هفت دقیقه تا پاییز» را در کارنامه هنری خود دارد. «انتهای خیابان هشتم» از دیگر ساخته‌های امینی  در اکران عمومی با استقبال خوب  مخاطبان روبرو شد.

طراحی پوستر فیلم توسط محمدرضا شریفی نیا و روزبه کلباسی انجام شده است.

پخش این فیلم را دفتر درخشان آفتاب عالمتاب به مدیریت امیر سماواتی برعهده دارد.

حجم ویدئو: 5.71M| زمان ویدئو: 00:00:48
دانلود فایل ویدئویی
کد N1829415

وبگردی