آفتاب
هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2018

گزارش زنده: استقلال 0 - الهلال 0

گزارش زنده: استقلال 0 - الهلال 0

آبی‌های تهرانی در شهر مسقط عمان از نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا میزبانی می‌کنند.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا با رایی که AFC اعلام کرده در ورزشگاه السیب مسقط از تیم الهلال عربستان که فصل تا فینال پیش رفت و عملکردشان با صدرنشینی در فصل جاری لیگ عربستان پیش رفته است، میزبانی می‌کند.

شاگردان وینفرد شفر در بازی هفته گذشته یک امتیاز کسب کردند تا حداقل شروع ناامید کننده‌ای نداشته باشند؛ آبی‌ها در این بازی امیدوار هستند تا در بازی که حریف عربستانی چند ستاره را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد سه امتیاز حساس را در گروه مرگ کسب کنند و صدر جدول را از آن خودشان کنند.

با گزارش زنده این بازی همراه ما باشید:

داوران: ریوجی ساتو، ساگاری تورو، یاگی آکنه، تیمو فازولین / ناظر داوری: سالم سعید از امارات

اخطار:

کارت زرد:

کارت قرمز:

 

 

ترکیب استقلال:

مهدی رحمتی، وریا غفوری، مجید حسینی، روزبه چشمی، خسرو حیدری، فرشید باقری، امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، سرور جپاروف و تیام

 

ترکیب الهلال:

علی الحبسی، یاسر الشهرانی، عبدالله الحافظ، محمد کنو، علی البلیهی، عبدالله عطیف، نیکولاس میلسی، احمد اشرف، ازکوئیل سروتی، اشرف بن شرقی و مجاهد المنیع

 

دقایق حساس:

دقیقه 6:ناهماهنگی بین تیام و وریا غفوری موجب شد تا فرصت گلزنی از پشت محوطه جریمه از دست برود.

دقیقه 13: همکاری شجاعیان و غفوری سمت چپ خط دفاعی الهلال خطرناک بود و ضربه غفوری در محوطه جریمه را الحبسی به کرنر فرستاد.

حواشی:

* بازیکنان الهلال که پیش از آغاز بازی به اقامه نماز روی آورده بودند در اقدامی عجیب یک دقیقه سکوتی که قرار بود به احترام حادثه‌ی سقوط هواپیما پرواز تهران - یاسوج برگزار شود را به صورت نصفه و نیمه انجام دادند تا بازی را با اتفاقی عجیب آغاز کنند.

* هوادران ایرانی هم به ورزشگاه السیب آمده‌اند و تیم استقلال را تشویق می‌کنند.

کد N1829110

وبگردی