آفتاب

امداد رسانی به حدود ۲۰۰۰ نفر گرفتار در برف و کولاک

امداد رسانی به حدود ۲۰۰۰ نفر گرفتار در برف و کولاک

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر آخرین آمار امدادرسانی به شهروندان گرفتار در برف و کولاک را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، شاهین فتحی، معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه نیروهای جمعیت هلال احمر از روز ۲۷ بهمن ماه اقداماتی را برای کمک به شهروندان گرفتار در برف و کولاک داشته اند، گفت: از روز۲۷ بهمن ماه تا ساعت ۶ صبح امروز سه شنبه اول اسفند ماه، ۱۰ استان متاثر از برف و کولاک بوده و خدماتی از سوی نیروهای هلال احمر به شهروندان این مناطق ارائه شده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به استان‌هایی که طی روزهای گذشته درگیر برف و کولاک بوده اند اظهارکرد: استان‌های آذربایجان شرقی و غربی،ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان،قزوین،کردستان،گلستان و لرستان از جمله استان‌هایی هستند که طی روزهای گذشته با برف و کولاک شدید همراه بوده اند.

فتحی از ادامه خدمات رسانی نیروهای امدادی در محورهای مواصلاتی کشور خبرداد و تصریح کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر اکنون در ۲۷ محور، شهر و روستا در حال امدادرسانی هستند و تاکنون به یک هزار و ۷۹۸ تن امدادرسانی شده و ۱۶نفر نیز اسکان اضطراری یافته اند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اقدامات صورت گرفته به منظور رها سازی خودروهای گرفتار در برف اذعان کرد:۳۲۱ دستگاه خودروی گرفتار در برف با کمک نیروهای هلال احمر رها سازی شد.

کد N1828779

وبگردی