آفتاب

برانکو: ژاوی هنوز ژاوی است و بازیکنان بهترین عملکرد را خواهند داشت

برانکو: ژاوی هنوز ژاوی است و بازیکنان بهترین عملکرد را خواهند داشت

سرمربی کروات سرخپوشان امیدوار است تیمش بتواند در دومین دیدار لیگ قهرمانان با کسب امتیاز شانس صعود به مرحله بعدی را افزایش دهد.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ اکنون رکوردهای جالبی را با پرسپولیس به نام خود کرده و بعد از ناکامی در فصل گذشته لیگ قهرمانان از صعود به فینال، اینبار با امید و تجربه بیشتری امیدوار به دستیابی به موفقیت است. او در خصوص شرایط تیمش پیش از جدال مقابل السد به عنوان حریف اصلی این تیم در گروه سوم لیگ قهرمانان به صحبت پرداخت که در ادامه می‌خوانید.

دیدار با السد را چطور می‌بینید؟

در جام باشگاه‌های آسیا تیم ضعیف وجود ندارد چرا که برترین تیم‌های قاره آسیا در این رقابت‌ها حضور دارند. به طوری که از نخستین رقابت تا فینال بازی‌ها همگی برای ما مهم هستند. من و شاگردانم تمام بازی‌ها را جدی قلمداد می‌کنیم. السد هم یکی از بازی‌های دشوار ما در آسیاست.

تقابل پرسپولیس با ژاوی و پورعلی گنجی هم برای هواداران و هم شما باید جذاب باشد.

ژاوی و پورعلی‌گنجی دو بازیکن خوب السد هستند و برای ما نیز این مسابقه و تقابل با آنها بسیار سخت و دشوار است. نباید از کیفیت آنها چشم‌پوشی کرد.

خیلی‌ها معتقدند ژاوی دیگر، ژاوی بارسلونا نیست و نباید از او ترسید؛ درست است؟

درست است که ژاوی زمانی برترین بازیکن دنیا در کنار اینیستا بود اما هم‌اکنون هم ژاوی، هنوز همان ژاوی است. هر کدام از بازیکنان ما باید به طور بسیار جدی در شرح وظایف‌شان مراقب ژاوی و کیفیت‌هایش باشند و او را مهار کنند.

به نظر شما ربیع‌خواه می‌تواند یارگیر خوبی برای ژاوی باشد؟

محسن ربیع‌خواه در فصل گذشته رقابت‌های آسیایی به‌خوبی توانایی‌هایش را اثبات کرد و همچنین در رقابت‌های لیگ فصل گذشته و این فصل به‌خوبی از عهده وظایفش برآمد. ضمنا ما در کنار ربیع‌خواه، احمد نوراللهی، حسین ماهینی و کمال را در اختیار داریم و آنان نیز جزو کاندیداها برای رقابت در دیدار با السد هستند.

پژمان جمشیدی که زمانی شاگرد شما بود، حالا به‌عنوان آکتور سینما تا گرفتن سیمرغ بلورین جشنواره فجر هم پیش رفت اما خیلی‌ها هنوز او را به عنوان یک هنرپیشه قبول ندارند.

پژمان جمشیدی همواره برای من هنگام حضورم به عنوان سرمربی‌ام در تیم‌ملی به عنوان یک بازیکن با ارزش بالایی برخوردار بود. او با حضور فعال خود در اردوهای تیم‌ملی باعث دلگرمی، تشویق و حتی شادی همبازی‌هایش می‌شد و من بسیار خوشحالم که او در سوابق جدید خود به‌عنوان یک هنرپیشه موفق به برقراری ارتباط گسترده‌ای با تمام آحاد جامعه ایرانی چه از طریق سینما یا تلویزیون شده است. پژمان با سزاواری و شایستگی کامل موفق شد که کاندیدای سیمرغ بلورین شود و خوشحالم که او حالا یک ملت را شاد می‌کند. لذا من برای ادامه سوابق او به‌عنوان یک هنرمند بهترین آرزوها را دارم.

 

کد N1827851

وبگردی