آفتاب

جذب بازارهای جدید و با ارزش افزوده در دستور کار شرکت ملی پست ایران

جذب بازارهای جدید و با ارزش افزوده در دستور کار شرکت ملی پست ایران

مدیر عامل شرکت ملی پست ایران با اشاره به حضور رقبا در بازار پستی کشور، گفت : جذب بازار های جدید و با ارزش افزوده در دستور کار شرکت ملی پست ایران قرار دارد.

به گزارش ایلنا، حسین نعمتی، مدیر عامل شرکت ملی پست ایران در مراسم معارفه مدیر کل پست استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه سرعت هوشمند سازی در پست رضایتبخش است افزود : البته سرعت هوشمند سازی باز هم باید افزایش یابد و شیوه های سنتی حذف و روش های هوشمند جایگزین شود، علاوه بر این اگر به دنبال ارتقا جایگاه سازمانی هستیم باید  با بهره گیری از مجموعه قوی و منسجم شبکه پستی این مهم را محقق سازیم .

رییس هیات مدیره شرکت ملی پست ایران در ادامه گفت: شبکه پستی کشور  نیرو محور است به همین جهت باید از انعقاد قراردادهایی که موجب مستهلک شدن شبکه ، فرسایش نیروی انسانی و سایر دارایی ها می شود، جلوگیری کرد.

نعمتی همچنین به موضوع حضور رقبا در عرصه ارایه خدمات پستی اشاره کرد و گفت: باید جذب بازارهای جدید و با ارزش افزوده را در دستور کار قرار دهیم و با استفاده از سرمایه هایی مانند استفاده از  قابلیت ها و ظرفیت های اساسنامه جدید، توسعه خدمات از طریق ارایه سرویس های مبتنی بر بانک های اطلاعاتی موجود و تجارت الکترونیک را بیش از پیش مورد توجه قرار داده و برای آن برنامه ریزی کنیم.

وی همچنین فلسفه وجودی همکاران و مدیران در شرکت ملی پست را ارایه خدمات مطلوب و مورد نیاز جامعه عنوان کرد و افزود: این موضوع بارها از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد تاکید قرار گرفت و در استان خراسان رضوی نیز با توجه به پتانسیل های موجود اعم از نیروهای انسانی فرهیخته و با تجربه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رییس هیات مدیره شرکت ملی پست ایران، تصریح کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توجه به ارتقا سطح معیشت کارکنان را جز اولویت های اصلی خود می داند که البته این موضوع منوط به عملکرد تک تک همکاران در سطح کشور نیز است.

مدیر عامل شرکت ملی پست استفاده از توان بانوان و جوانان خلاق، نوآور و دارای پشتوانه های علمی و عملی در امور مدیریتی را مورد تاکید قرار داد و این موضوع را از سیاست های مهم دولت برشمرد وگفت: تغییرات مدیریتی در سطح کشور نیز برگرفته از همین رویکرد است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال از مدیران خواست به منظور ارایه خدمات با کیفیت، ارسال به موقع مرسولات مشتریان و تامین رضایت مردم تمهیدات لازم را به کار گیرند و با اخلاق مداری که از ویژگی های اساسی شبکه پستی کشور است صادقانه به دنبال تامین رضایت ذینفعان باشیم.

کد N1827475

وبگردی