آفتاب

خریدهای رئال مادرید در فصل 2018 | نقل و انتقالات اروپا | خریدهای احتمالی رئال مادرید

خریدهای رئال مادرید در فصل 2018 | نقل و انتقالات اروپا | خریدهای احتمالی رئال مادرید

خریدهای رئال مادرید در فصل 2018 | تیم رئال مادرید که در 4 سال اخیر 3 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، 1 بار قهرمان لالیگا، 2 بار قهرمان سوپرجام اروپا ،1 بار هم قهرمان جام حذفی و هزاران افتخار فردی و تیمی شده است. اما خبری از خریدهای کهکشانی نبوده است که...

بیشتر بخوانید : بازی رئال مادرید و پاریسن ژرمن..
بیشتر بخوانید : آمار این فصل رونالدو در رئال...
بیشتر بخوانید : تولد 33 سالگی رونالدو...
داوید دخیا : 130 میلیون یورو
گلر منچستریونایتد شاید قدیمی ترین هدف رئال در حال حاضر باشد. او در سال 2015 کارهای انتقالش به مادرید را نهایی کرده بود؛ ولی به خاطر ارسال دیرهنگام مدارک این انتقال منتفی شد.
دخیا درباره تمدید قراردادش گفته بود:" فکر نمی‌کنم حالا زمان مناسبی برای صحبت درباره آینده باشد، زمان صحبت راجع به تمدید قرارداد نیست. حضور به عنوان بازیکن در این تیم بسیار ویژه است بنابراین وقتی این پیراهن را می‌پوشید و در یک بازی خارج از خانه شرکت می‌کنید، احساس غرور می‌کنید."

داوید لوئیز: 30 میلیون یورو
مدافع برزیلی چلسی توسط کونته نیمکت نشین شده و این در حالیست که آینده هر دو طرف نامشخص است و جدایی یکی می‌تواند باعث ماندن دیگری شود. کونته وضعیت نامشخصی در چلسی دارد و در صورت اخراج یا استعفا، لوئیز احتمالا در چلسی ماندنی خواهد شد.
کونته درباره آینده لوئیز گفته بود:" نمی‌دانم. او باید خیلی تلاش کند وگرنه روی نیمکت یا سکو خواهد ماند.

پل پوگبا: 120 میلیون یورو
هافبک فرانسوی پیش از انتقالش به منچستریونایتد نیز مورد توجه رئال مادرید قرار داشت؛ ولی در نهایت با 105 میلیون یورو به یونایتد بازگشت. با این حال شرایط در یونایتد خوب پیش نرفته و به نظر پوگبا به درهای خروج باشگاه نزدیک است.
پل اینس ستاره سابق یونایتد در این رابطه گفت:" سیگنال هایی که از پل پوگبا منتشر می‌شود نشان می‌دهد که او خوشحال نیست و احساس آمادگی نمی‌کند. از همین رو می‌توانم فرض کنم که او تیم ما را ترک خواهد کرد. او یکی از بهترین بازیکنان جهان است و شایسته این است که در پستی که می‌خواهد بازی کند.

ادن هازارد: 135 میلیون یورو
رئال در سوی دیگر، مدت‌هاست که شرایط هازارد را زیر نظر دارد؛ ولی مشکل او برای حضور در رئال این است که جایگاهش در ترکیب تیم تضمین شده نیست و ممکن است در صورت پیوستن به رئال، نیمکت نشین شود.
هازارد درباره شایعه پیوستن به رئال گفته بود:" در فوتبال هیچ چیز مشخص نیست."

نیمار: 300 میلیون یورو
از روزی که رکورد نقل و انتقالات با پیوستن نیمار با 222 میلیون یورو از بارسا به پاری سن ژرمن شکسته شد، رئال مادرید آماده خرید ستاره برزیلی شد. در حقیقت رئالی ها معتقدند حضور او در پاریس فرصت مناسبی برای انتقالش به رئال ایجاد کرده است.
رونالدو نازاریو، اسطوره فوتبال برزیل که رابطه نزدیکی با نیمار دارد، در این رابطه گفته بود:" نیمار بازیکن فوق العاده ای است، شاید چند سال بهترین بازیکن جهان شد و رئال مادرید هم به بهترین ها نیاز دارد.

کد N1826507

وبگردی