آفتاب
رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند:

پرواز موشک‌های سوریه بر فراز تل‌آویو

پرواز موشک‌های سوریه بر فراز تل‌آویو

منابع اسرائیلی فاش کردند که تعدادی از موشک‌های سوریه که شنبه گذشته هواپیماهای جنگی این رژیم را هدف قرار می‌دادند، از آسمان تل‌آویو عبور و در دریای مدیترانه سقوط کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، منابع اسرائیلی فاش کردند که تعدادی از موشک‌‌های سوریه، که به سمت هواپیماهای جنگی اسرائیل در جریان حمله شنبه گذشته شلیک شدند، با عبور از مناطقی در تل‌آویو، در دریای مدیترانه سقوط کردند.

 در تحقیقات ارتش اسرائیل درباره سقوط جنگنده اف- ۱۶ این رژیم با موشک‌های سوریه، که بخش‌هایی از آن امروز منتشر شده، آمده است، موشک‌های سوریه که مجموعه جنگنده‌های اسرائیلی را هدف قرار دادند از آسمان شهر تل‌آویو عبور و در دریای مدیترانه سقوط کردند.

شنبه گذشته رژیم صهیونیستی پس از آن‌که ادعای ورود یک پهپاد ایرانی به آسمان اراضی اشغالی را مطرح کرد، ۸ تا از جنگنده‌های خود را برای بمباران مناطقی در «تدمر» سوریه گسیل کرد که سامانه‌های موشکی یکی از این جنگنده‌های را ساقط کردند.

از سوی دیگر، «الون بن‌دیوید» تحلیلگر نظامی در روزنامه عبری‌زبان «معاریو» نوشت، موشک‌ها در آسمان تل‌آویو پرواز می‌کردند از این‌رو مقام‌های اسرائیلی، مجبور به بسته شدن کوتاه‌مدت فرودگاه بن‌گوریون شدند.»

منابعی در دستگاه امنیتی اسرائیل نیز خاطرنشان کردند، تعداد موشک‌هایی که از سوریه به سمت جنگنده‌های اسرائیلی طی ۶ هفته اخیر شلیک شده‌اند، بیشتر از موشک‌های شلیک‌شده طی ۳۵ سال اخیر بوده است.

کد N1825699

وبگردی