آفتاب

هیچ مذاکره‌ای با من درباره مدیرکلی دفتر موسیقی نشده/روزهای کم‌حاشیه‌تری را در دفتر موسیقی شاهدیم

هیچ مذاکره‌ای با من درباره مدیرکلی دفتر موسیقی نشده/روزهای کم‌حاشیه‌تری را در دفتر موسیقی شاهدیم

بردیا صدر نوری که این روزها اخباری مبنی بر انتخاب او برای پست مدیرکلی دفتر موسیقی در محافل خصوصی دهان به دهان می‌چرخد، این مسئله را تکذیب کرد.

بردیا صدر نوری در گفتگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب گفت: نه در دوره آقای مرادخانی و نه در دوره آقای حسینی هیچ وقت صحبتی در مورد مدیرکلی دفتر موسیقی با من نشده و واقعا نمی‌دانم چنین شایعه‌ای چطور به وجود آمده است. من خودم کار موسیقی انجام می‌دهم و مدام به دفتر موسیقی نیز مراجعه می‌کنم و با همه دوستان در این دفتر در ارتباط هستم ولی واقعا هیچ‌گاه صحبتی در این باره مطرح نبوده است.

وی درباره وضعیت کنونی دفتر موسیقی نیز عنوان کرد: باید از جمیع جهات یک مدیر را ارزیابی کرد. فکر می‌کنم در دوره‌ای که آقای طالبی در این پست بوده‌اند هم از نظر کمیت اجراها و هم از لحاظ کم‌حاشیه‌تر شدن اجراها، دوره مدیریتی بهتری داشته‌اند. البته هر مدیری براساس برنامه‌هایش تصمیم‌گیری می‌کند و اینکه ایشان بازهم در این پست باشد، به تصمیم آن مجموعه بازمی‌گردد.

بردیا صدرنوری اطلاعیه‌ای نیز در تکذیب حاشیه‌ها درباره تصدی مدیرکلی دفتر موسیقی توسط او منتشر کرده است.

در متن این اطلاعیه آمده است:

«ضمن اینکه مدیریت در جایگاه مدیرکل دفتر موسیقی و خدمت به هنرمندان و فرهیختگان این حوزه افتخاری برای هر فرد است اما خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر انتصاب بنده در این سمت اساسا صحت ندارد و اینجانب در جایگاه فعلی‌ام امکان خدمت بیشتر و موثرتر به اصحاب محترم فرهنگ و هنر دارم.»

کد N1825523

وبگردی