آفتاب

پیگیر حقوق کارگران و کارفرمایان هستیم

پیگیر حقوق کارگران و کارفرمایان هستیم

احمد مشیریان با تاکید بر اهمیت برگزاری نشست‌های سه‌جانبه گفت: گفت‌وگوهای سه‌جانبه باعث می‌شود منظور و اهداف شرکای اجتماعی را بیشتر درک کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مشیریان صبح امروز (24 بهمن ماه) در نشست تخصصی "گفت‌وگوهای اجتماعی سه‌جانبه" که امروز در سالن تلاش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، یادآور شد: در مدت زمانی که مسئولیت معاونت روابط کار را برعهده دارم، این نشست، دومین نشست گفت‌وگوی سه‌جانبه است. اولین نشست آن با موضوع "امنیت شغل و امنیت سرمایه‌گذاری" برگزار شده است.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه جامعه کارگری و کارفرمایی از ما توقعاتی دارند، تاکید کرد: ما در این نشست جمع شده‌ایم تا انتظارات را بشنویم.

مشیریان گفت: علاوه بر این در نشست‌های شورای عالی کار و شورای عالی حفاظت فنی و همچنین کمیته‌های تخصصی  مربوطه، خواسته‌های جامعه کارگری و کارفرمایی مطرح می‌شود. ما در آن نشست‌ها نیز پیگیر حقوق کارگران و کارفرمایان هستیم.  

وی گفت: تعداد دادخواست‌ها در دوران اخیر از تعداد بیمه‌شده‌ها فزونتر شده است.

وی با بیان اینکه دغدغه اصلی جامعه کارگری امنیت شغلی و دغدغه اصلی کارفرما امنیت سرمایه‌گذاری است، گفت: هدف ما از برگزاری این نشست؛ این است که منظور شرکای اجتماعی را بیشتر درک کنیم.

مشیریان افزود: برگزاری چنین نشست‌هایی می‌تواند به نزدیک شدن هر سه شریک اجتماعی بی‌انجامد و امیدوارم سرانجام خوبی را برای کارگران کشور رقم بزند.

در نشست امروز، شرکای اجتماعی کار حضور دارند و دیدگاه خود را در حوزه کار توضیح می‌دهند.

کد N1824929

وبگردی