آفتاب

شینهوا: مردم ایران شعارهای ضدآمریکایی سر دادند/ نیشن: میلیون‌ها ایرانی به خیابان‌ها آمدند

شینهوا: مردم ایران شعارهای ضدآمریکایی سر دادند/ نیشن: میلیون‌ها ایرانی به خیابان‌ها آمدند

رسانه‌های مختلف غربی به بازتاب راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران و دیگر شهرهای ایران پرداخته و بار دیگر از حضور مردم ایران در این مراسم خبر دادند.

به گزارش ایلنا، خبرگزاری شینهوابا انتخاب تیتر «مردم ایران با سر دادن شعارهای ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی سالگرد انقلاب اسلامی را گرامی داشتند» به بازتاب برگزاری سی و نهمین مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پرداخت.

شینهوا در این باره نوشت: صدها هزار نفر از مردم ایران امروز –یکشنبه- در سراسر ایران، سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۹۷۹ را جشن گرفتند.

شینهوا در این باره نوشت: مردم در شهرهای مختلف ایران به خیابان‌ها آمدند و با سردادن شعارهای ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی تصاویری از موسس نظام جمهوری اسلامی ایران و جانشین وی را حمل می کردند.

سایت روزنامه نیشننیز تیتر «میلیون‌ها ایرانی برای گرامیداشت سی و نهمین سالگرد انقلاب  اسلامی به خیابان‌ها آمدند» را برای بازتاب خبری خود از این مراسم انتخاب کرد و نوشت: میلیون‌ها ایرانی به خیابان‌ها آمدند تا سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سال ۱۹۷۹ در این کشور را جشن بگیرند.

خبرگزاری آسوشیتدپرسبا انتشار گزارشی درباره راهپیمایی مردم ایران در سالگرد پیروزی انقلاب نوشت که ایرانی‌ها امروز –یکشنبه- به خیابان‌ها آمدند تا سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سال ۱۹۷۹ را جشن بگیرند.

این خبرگزاری در ادامه نوشت: حاضران در این راهپیمایی شعارهای سنتی علیه اسرائیل و آمریکا سردادند. صدها هزار نفر در اطراف میدان مرکزی آزادی حضور پیدا کردند.

آسوشیتدپرس همچنین گزارش داد: در خارج از ایران، تهران توانست با موفقیت به عقب راندن گروه تروریستی داعش از عراق کمک کند و همچنین به نظام «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه برای بازپس‌گیری بخش‌های استراتژیک سوریه در جنگ‌ طولانی این کشور کمک کرد.

 

کد N1824316

وبگردی