آفتاب

اژه‌ای: هرقدر آمریکا عصبانی‌تر شود ملت ایران وحدت و انسجام بیشتری پیدا می‌کنند

اژه‌ای: هرقدر آمریکا عصبانی‌تر شود ملت ایران وحدت و انسجام بیشتری پیدا می‌کنند

سخنگوی قوه قضاییه گفت: هرچقدر آمریکا عصبانی‌تر می‌شود ملت ایران انسجام و وحدت بیشتری پیدا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در حاشیه راه‌پیمایی ۲۲ بهمن گفت: امروز یوم الله است و مردم پیمانی را که با خدا بسته‌اند فراموش نکرده‌اند زیرا امروز موجب استقلال و عزت و افتخار ملت شد و نظام ستم‌شاهی سرنگون و نظام اسلامی برقرار شد.

وی با بیان اینکه یوم الله امسال با سال‌های گذشته به صورت محسوس تفاوت دارد، اظهار داشت: یکی از آنها ابراز خوشحالی و سرور توسط مردم بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب است که بسیار عجیب بوده و نشاندهنده نشاط الهی است.

معاون اول قوه قضاییه افزود: مردم پیوندشان را با انقلاب و خدای خود با حضور در راه‌پیمایی نشان دادند و چنین شادی فقط در جشن ملی پیروزی انقلاب قابل مشاهده است.

اژه‌ای تمایز دیگر راه‌پیمایی امسال را شدت فشارها و عصبانیت امریکا و دشمنان نسبت به کشور دانست و تصریح کرد: هرچقدر امریکا عصبانی‌تر می‌شود ملت انسجام و وحدت بیشتری پیدا می‌کنند.

وی با قرائت جمله شهید بهشتی درباره امریکا خاطرنشان کرد: هرچقدر امریکا از ما عصبانی‌تر باشد مردم ما انسجامشان بیشتر شده و وحدت آنها افزایش می‌یابد.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: مساله وحدت کلمه و حضور مردم از مسائل مهم در ۴ دهه گذشته است که به مسئولان نشاط و امید می‌دهد و موجب می‌شود دشمنان در مقابل وحدت مردم ناامید شوند.

کد N1824259

وبگردی