آفتاب

فراخوان تشکل های کارگری قزوین برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

فراخوان تشکل های کارگری قزوین برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

تشکل های کارگری استان قزوین طی اطلاعیه‌ای برای حضور انقلابی کارگران این استان در راهپیمایی بزرگ چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی فراخوان داد.

به گزارش ایلنا؛ تشکیلات خانه کارگر، کانون بازنشستگان، اتحادیه زنان کارگر و دانشگاه علمی کاربری خانه کارگر استان قزوین با صدور اطلاعیه‌ای ضمن بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوه‌مند و افتخارآفرین انقلاب اسلامی؛ از ملت استوار و آگاه و انقلابی ایران اسلامی و از تمامی آحاد بویژه کارگران استان قزوین دعوت کرد تا در مراسم راهپیمایی یوم‌الله بیست و دوم بهمن با حضور آگاهانه و وحدت‌بخش و عزت‌آفرین خود بار دیگر وحدت و اتحاد ملی خود را به رخ جهانیان بکشانند.

متن فراخوان تشکل های کارگری قزوین به شرح زیر است:

خاطره فراموش نشدنی دهه فجر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ به رهبری حضرت امام خمینی (ره) برگ زرینی است در تاریخ انقلاب اسلامی ایران که کارگران همواره به یاد روز‌های اول انقلاب بوده وهمگام با امت اسلامی ایران برای تداوم انقلاب اسلامی به رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای آماده فداکاری می‌باشند.

لذا در این راستا از کلیه کارگران شریف استان تقاضا می‌شود با هماهنگی نهاد‌های کارگری، جهت هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن همراه با خانواده‌های محترم در این راهپیمایی مردمی حضور بهم برسانید و همه کارگران متحد و یکپارچه انزجار خود را از استکبار جهانی به سر کردگی آمریکای جنایتکار اعلام نمائیم.

کد N1823805

وبگردی