آفتاب

تهدید اصلی برای انقلاب، گرفتاری در دام خودخواهی های فردی و گروهی است

تهدید اصلی برای انقلاب، گرفتاری در دام خودخواهی های فردی و گروهی است

عضو حقوقدان شورای نگهبان با بیان اینکه آنچه انقلاب را تهدید می‌کند دشمن خارجی نیست، تاکید کرد: تهدید اصلی، فراموش کردن هدف و گرفتار شدن در دام خودخواهی‌‌های فردی و گروهی است.

یه گزارش ایلنا، محسن اسماعیلی در مراسم جشن انقلاب حقوقدانان بسیجی در امامزاده روح‌‌‌الله تهران، گفت: از منظر آموزه‌‌‌های قرآنی، خودخواهی‌‌‌های فردی و گروهی موجب اختلاف و از بین رفتن نیرو و اقتدار مسلمانان می‌‌شود.

وی با اشاره به فرازهایی از وصیتنامه امام خمینی (ه)، اظهار داشت: رمز پیروزی و بقای انقلاب از نگاه امام خمینی (ره)، خالص کردن انگیزه ها و وحدت کلمه مردم بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: حصول وحدت هم نیازمند محور و معیار است و به گفته امام علی علیه السلام، امامت و رهبری محور وحدت جامعه اسلامی است.

اسماعیلی افزود: بنابراین تکلیف امروز و هر روز آنان که به حاکمیت‌‌الله دلبسته‌‌‌اند، آن است که اولاً به جای خودخواهی، خودسازی کنند و ثانیاً حول محور رهبری گرد هم آیند و از اختلاف به هر بهانه‌‌ای اجتناب کنند.

وی با تاکید بر اینکه با حفظ مرزبندی‌‌ها هم می‌‌توان برادر بود و بر مشترکات تاکید داشت، تصریح کرد: علاوه بر این، باید به دنبال جذب افراد و تربیت کادر انقلابی بود و این بدون اعتماد به نسل جوان و میدان دادن به آنها ممکن نیست.

عضو حقوقدان شورای نگهبان ادامه داد: همه باید بدانیم که انقلابی بودن و حتی انقلابی ماندن مهم نیست بلکه انقلابی ساختن مهم است.

اسماعیلی در پایان تاکید کرد: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پایین‌‌ترین درجه شکر نعمت انقلاب اسلامی است.

کد N1823751

وبگردی