آفتاب

چرا وزیر ارشاد هیچکدام از فیلمهای جشنواره فیلم فجر را ندیده است

چرا وزیر ارشاد هیچکدام از فیلمهای جشنواره فیلم فجر را ندیده است

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا عصر روز  پنجشنبه 19 بهمن سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پردیس سینمایی ملت محل برگزاری سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای اهالی رسانه  حضور پیدا کرد.در این دیدار صالحی از بخشهای مختلف پردیس سینمایی ملت بازدید کرد و در جریان روند برگزار  سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر قرار گرفت.

سید عباس صالحی درباره فیلم‌های که در جشنواره دیده است گفت: من برای اینکه متهم به داوری در جشنواره نشوم هیچ فیلمی را ندیده‌ام و به خبرنگاران برای دیدن فیلم‌ها غبطه می‌خورم.

وی همچنین در  باره دبیر سال آینده جشنواره فیلم فجر و همچنین  محل برگزاری جشنواره فیلم فجر در سینما ملت گفت:  برای تعیین دبیر سال آینده ما و سازمان سینمایی به جمع بندی نهایی نرسیده‌ایم

وی ادامه داد: پردیس ملت یک تجربه جدید است و می‌تواند موجب تمرکز جشنواره شود. به نظر می‌رسد با تمام مشکلات مثل پارکینگ و اینترنت، پردیس ملت مکان مناسبی برای رسانه‌ها در جشنواره است.امسال در سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر شاهد فیلم‌های خوبی هستم که عمدتاً بخاطر حضور فیلمسازان برجسته کشورمان در این جشنواره است. خوشبختانه کارگردانان، تهیه‌کنندگان، بازیگران و تمامی فعالان حوزه سینمای امسال به جشنواره فیلم فجر رونق بخشیدند.

صالحی گفت: امیدوارم که امید و نشاط در کشورمان در پرتوی این فیلم‌های خوب ارتقاء پیدا کند از طرفی دیگر باعث خوشحالی است که استقبال مردم از سینماهای مردمی نیز خوب بوده است، من شنیده‌ام بیش از 8 فیلم تابه‌حال سانس‌‌های فوق‌العاده داشته‌اند؛ این استقبال گسترده به معنای این است که فیلمسازان ما توانسته‌اند به شور و نشاط سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر کمک کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر گفت: امسال به نظر می‌رسد جشنواره فیلم فجر وضعیت بهتری دارد. امسال ما در موضوع سینمای دفاع مقدس، سینمای کودک، سینمای اجتماعی و غیره فیلم در جشنواره فیلم فجر داریم و این اتفاق خوبی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره ادغام بخش ملی و جهانی جشنواره فیلم فجر تصریح کرد: این موضوع به تصمیم سازمان سینمایی بازمی‌گردد و هنوز هیچ تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است.

کد N1823747

وبگردی