آفتاب

خلاصه بازی پرسپولیس | نفت آبادان 0 پرسپولیس 3 | یک قدم تا قهرمانی پرسپولیس

خلاصه بازی پرسپولیس | نفت آبادان 0 پرسپولیس 3 | یک قدم تا قهرمانی پرسپولیس

خلاصه بازی امروز پرسپولیس نفت آبادان | بازی امروز پرسپولیس در برابر نفت آبادان با نتیجه 3-0 به سود سرخپوشان تهران به پایان رسید. علی علیپور در بازی امروز پرسپولیس دو گل به ثمر رساند. فرشاد احمدزاده گل اول پرسپولیس را وارد دروازه نفت کرد. خلاصه بازی امروز پرسپولیس نفت آبادان را در ادامه ببینید...


 خلاصه بازی پرسپولیس  نفت  آبادان



  گزارش بازی امروز پرسپولیس  نفت  آبادان


پرسپولیس در دیداری که توانست به خوبی حریف را تحت کنترل خود در بیاورد، با سه گلی که علیپور و فرشاد احمدزاده به ثمر رساندند به سه امتیاز ارزشمند دست یافت.



شاگردان برانکو که پیش از این بهترین عملکرد را در دیدارهای خارج از خانه داشتند، در آبادان نیز به سه امتیاز دست یافته و اکنون با 54 امتیاز شانس اول قهرمانی فصل محسوب می‌شوند. در سمت مقابل نفت آبادان که توانسته بود پرسپولیس را در جام حذفی حذف کند، در میزبانی خود عملکرد قابل قبولی به نمایش نگذاشت و اکنون با 29 امتیاز در رده نهم جدول حاضر است.


شاگردان برانکو که در سه دیدار قبلی خود دقایق ابتدایی را تهاجمی و با گل آغاز کرده بودند، اینبار نیز توانستند خط دفاعی نفت را غافلگیر کنند و توسط فرشاد احمدزاده به گل دست یافتند.

ارسال دیدنی وحید امیری در حالی که هیچ بازیکنی مزاحم فرشاد احمدزاده بود، با یک ضربه دقیق از شماره 10 سرخپوشان به گل تبدیل شد و در ادامه نیز علیرغم فشاری که نفت برای به تساوی کشاندن بازی به وجود آورده بود نتوانست به گل دست یابد و این پرسپولیس بود که روی اشتباه مسلم نوشی صوفیانی به گل دوم دست یافت. علیپور با پیش روی پشت محوطه جریمه با ضربه‌ای محکم دروازه نفت را هدف قرار داد که نوشی صوفیانی مهار خوبی روی آن نداشت و توپ را عبور از دستانش به تور چسبید.

بعد از گل دوم پرسپولیس دو تیم نتوانستند موقعیت‌های جدی روی دروازه یکدیگر شکل دهند و در نهایت بازی با همین دو گل در نیمه اول خاتمه یافت.

 

  خلاصه گل های بازی پرسپولیس  نفت  آبادان


نفت آبادان 0 پرسپولیس 1: ( دقیقه 13، فرشاد احمدزاده): ارسال دیدنی وحید امیری روی تیر دوم با ضربه تک ضرب فرشاد احمدزاده به گل اول این تیم تبدیل شد.

نفت آبادان 0 پرسپولیس 2: ( دقیقه 27، علی علیپور): حرکت انفرادی علی علیپور تا پشت محوطه جریمه با ضربه محکم این بازیکن و اشتباه نوشی صوفیانی در دفع توپ به گل دوم پرسپولیس تبدیل شد.

صنعت نفت آبادان 0 پرسپولیس 3: ( دقیقه 54، علی علیپور): آقای گل فوتبال ایران اینبار روی ارسال زمینی وحید امیری موفق شد با ضربه‌ای تمام کننده دبل خود را ثبت کند.

 

 

  دقایق مهم بازی امروز پرسپولیس  نفت  آبادان


دقیقه 1: اولین صحنه مشکوک این بازی در اولین دقیقه رقم خورد و جاسم کرار در محوطه جریمه پرسپولیس اعتقاد به خطای پنالتی داشت که حیدری به درستی ادامه بازی را اعلام کرد.

دقیقه 18: منشا که با سماجت خود توپ را از چنگ مدافعان حریف در آورده و در اختیار امیری قرار داده بود، روی ارسال شماره 19 پرسپولیس فرصت گلزنی به دست آورد که ضربه سرش با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه 23: فرار پاکدل به محوطه جریمه و ارسال زمینی او به قصد شادکام، با واکنش بیرانوند و مهار او پیش از ضربه مهاجم نفت این خطر را از دروازه پرسپولیس دور کرد.

دقیقه 25: ضربه آرام علی علیپور از روی خط محوطه جریمه به راحتی در اختیار نوشی صوفیانی قرار گرفت.

دقیقه 33: ارسال امیری اینبار به قصد صاحب فرصت کردن حسین ماهینی، با ضربه مناسبی از سوی او همراه نشد تا تنها یک کرنر به سود پرسپولیس رقم بخورد.

دقیقه 59: لوسیانو پریرا از راهی دور با ضربه ای سنگین قصد داشت دروازه بیرانوند را باز کند که گلر پرسپولیس در دو مرحله توپ را از آن خود کرد.
کد N1823538

وبگردی