آفتاب

آتش‌‌نشانی مشغول لکه‌گیری در ساختمان وزارت نیرو است/ارتعاشات ساختمان در حال بررسی است

آتش‌‌نشانی مشغول لکه‌گیری در ساختمان وزارت نیرو است/ارتعاشات ساختمان در حال بررسی است

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: کماکان نیروهای آتش‌نشانی مشغول لکه‌گیری ساختمان وزارت نیرو هستند و امیدواریم ظرف چند ساعت آینده عملیات به پایان برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلال ملکی در پایان جلسه مدیریت بحران که دقایقی پیش در محل ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه مدیریت بحران مقرر شد حداکثر ظرف مدت 24 ساعت پس از پایان لکه‌گیری و تثبیت کامل محل، سازه ساختمان از نظر ایستایی بررسی شده و همچنین وضعیت ساختمان‌های اطراف مورد بررسی قرار گیرد و در صورتی که مشکل خاصی نبود ساکنان به منازل و محیط کار خود بازگردند و اگر مشکلی وجود داشته باشد مسوولان متولی باید مشکلات را بررسی و برطرف نمایند.

او ادامه داد: برای وصل انشعابات نیز در حال حاضر منعی وجود ندارد اما اشعابات مربوط به ساختمان اصلی همچنان قطع است.

او با بیان اینکه خدمات انتظامی و ترافیکی همچنان ادامه دارد، گفت: بعد از بررسی منطقه و محل در صورتی که نیاز به خدمات انتظامی و ترافیکی باشد تا هر زمان که نیاز باشد آن را ادامه خواهیم داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در پاسخ به این سوال که عملیات لکه‌گیری چه موقع به پایان می‌رسد، خاطرنشان کرد: کماکان نیروهای آتش‌نشانی مشغول لکه‌گیری هستند و امیدواریم ظرف چند ساعت آینده عملیات به پایان برسد.

ملکی با بیان اینکه دستگاه‌هایی در ساختمان برای سنجش رفتار و ارتعاشات ساختمان توسط معاونت شهرسازی شهرداری نصب شده و ارتعاشات ساختمان را مورد بررسی قرار می‌دهند، گفت: البته بنده نمی‌دانم مسوولیت بررسی این ارتعاشات برعهده کدام دستگاه است.

کد N1823389

وبگردی