آفتاب

تا پایان لکه‌گیری ساکنان نمی‌توانند بازگردند/سرقتی گزارش نشده است

تا پایان لکه‌گیری ساکنان نمی‌توانند بازگردند/سرقتی گزارش نشده است

پلیس پیشگیری پایتخت گفت: مادام که اطفا، لکه‌گیری و تثبیت محل انجام نشود ساکنان نمی‌توانند به محل سکونت خود مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ علی کارخانه (سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت) در پایان جلسه مدیریت بحران در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت امنیتی و انتظامی منطقه گفت: نیروای پلیس راهور و نیروی انتظامی از همان ساعات اولیه حریق با امادگی در محل حضور داشتند.

او ادامه داد: با همکاری پلیس راهور بحث روان‌سازی ترافیک انجام شد. در بخش انتظامی نیز توسط نیروهای انتظامی، یگان امداد و افراد کلانتری 105 نقاط لازم پوشش داده شده است.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری درخصوص اعلام شکایت در زمینه سرقت و مفقودی گفت: خوشبختانه در این زمینه مشکلی نداشتیم و تاکنون مواردی که مربوط در زمینه اعلام مفقودی و سرقت نداشتیم. البته اگر موردی در این زمینه باشد افراد می‌توانند به کلانتری 105 و پلیس 110 مراجعه کنند.

او درباره تردد دانشجویان مستقر در خوابگاه دانشجویی که در محل حادثه وجود دارد، گفت: دانشجویان می‌توانند با همکاری معاون  دانشجویی و پلیس به محل مراجعه و پس از تایید توسط معاون دانشجویی و پلیس کارشان انجام می‌شوند. دانشجویان نگران نباشند و می‌توانند با همکاری پلیس و معاونت دانشجویی به محل مراجعه کند.

کارخانه تصریح کرد: باتوجه به آخرین جلسه مدیریت بحران تا زمانی که پایان اطفا، لکه‌گیری و تثبیت محل انجام نشود، ساکنان نمی‌توانند به محل سکونت خود مراجعه کنند.

کد N1823379

وبگردی