آفتاب

حمایت کانون کارگردانان خانه تئاتر از مهدی شفیعی

حمایت کانون کارگردانان خانه تئاتر از مهدی شفیعی

کانون کارگردانان خانه تئاتر در نامه‌ای به معاونت هنری وزارت ارشاد، از اقدامات مهدی شفیعی (مدیرکل امور نمایشی وزارت ارشاد) حمایت کرد.

به گزارش ایلنا، متن نامه سرگشاده کانون کارگردانان خانه تئاتر به معاونت هنری وزارت ارشاد به شرح زیر است:

حضور محترم جناب دکتر سیدمحمدمجتبی حسینی

معاون محترم هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

در شرایط موجود و در میان امواج شایعات مبنی بر احتمال تغییر و تحولات در سطوح مدیریت‌های وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی، اینجانبان، اعضای هیات مدیره کانون کارگردانان خانه تئاتر، لازم دیدیم و احساس مسئولیت کردیم که نظر مشورتی خود را در رابطه با اهمیت تداوم و ثبات مدیریتی در حوزه هنرهای نمایشی و شخص مدیرکل محترم مرکز هنرهای نمایشی، جناب مهندس مهدی شفیعی به اطلاع حضرتعالی برسانیم:

همگان می‌دانیم که تئاتر ما در سطح ملی دچار نابسامانی و معضلات حل ناشده بسیاری است که مهمترین اصل غلبه بر نابسامانی‌ها و رسیدن به شرایطی پایدار، تاکید بر ثبات و حفظ مدیر کارآمد و درستکار است.

بنابراین همانگونه که وظیفه اهالی تئاتر حکم می‌کند با نگاه نقادانه و مسئولانه، کاستی‌ها و ضعف‌های کنونی تئاتر را مورد نقد و بررسی قرار دهند، لازم است که سیاست‌های درست و مثبت را نیز مورد ارزیابی و حمایت قرار دهند.

بنابر همین اصل، اینجانبان (اعضای هیات مدیره کانون کارگردانان خانه تئاتر)، به عنوان نمایندگان بخش مهمی از اهالی تئاتر بر این باوریم که به همان نسبت که کاستی‌ها را می‌بینیم، باید نیمه پر لیوان را نیز دید و از سیاست‌های درست و نقاط قوت مرکز، بویژه مدیر مدبر و دلسوز آن حمایت کرد. بدین ترتیب، ما به دلیل راستی، صداقت، تدبیر و شفافیت کاری، رضایت خود را از جناب مهندس مهدی شفیعی و حمایت از استمرار مدیریت ایشان در مرکز هنرهای نمایشی را خدمت آن مقام محترم اعلام داشته، موفقیت بیش از پیش ایشان را در همدلی و همکاری با اهالی تئاتر خواهانیم.

با احترام

هیات مدیره و بازرسان کانون کارگردانان خانه تئاتر:

دکتر مسعود دلخواه، سهراب سلیمی، دکتر قطب‌الدین صادقی، محسن حسینی، مسعود موسوی، مریم معترف، شکرخدا گودرزی، محمود رضا رحیمی و مجید کریمی.

کد N1823316

وبگردی