آفتاب

احتمال فروپاشی بخشی از ساختمان برق حرارتی وجود دارد

احتمال فروپاشی بخشی از ساختمان برق حرارتی وجود دارد

شهردار تهران گفت: احتمال فروپاشی بخشی از ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو وجود دارد به همین دلیل ساختمان های اطراف و خود ساختمان کاملا تخلیه شده اند

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی نجفی در جمع خبرنگاران در محله حادثه گفت: نمی توان قطعی گفت حریق کی تمام می شود. صبح امروز شکاف‌هایی در ورودی پارکینگ دیدم که امشب شاهد بودم شکاف ها بیشتر شده است.

وی ادامه داد: در نتیجه احتمال فروپاشی بخشی از ساختمان وجود دارد به همین دلیل ساختمان های اطراف و خود ساختمان کاملا تخلیه شده اند و اگر فروپاشی انجام گیرد انشاء الله تلفات جانی نخواهیم داشت.

او با بیان اینکه درجه حرارت در طبقه منفی چهار کاهش یافته است افزود: در خصوص ایمنی ساختمان ها برای ما فرقی نمی کند ساختمان دولتی و یا غیر دولتی باشد وقتی احساس می کنیم ایمن نیست شهرداری به آن ساختمان هشدار می دهد.

نجفی در خصوص ایمنی ساختمان وزارت نیرو تصریح کرد: به این ساختمان سه بار تذکر داده شده بود و مدیریت نیز اقداماتی انجام داده بود اما به نظر می رسد کافی نبوده است.

شهرداری تهران در پایان در خصوص علت حادثه افزود: منشا این آتش سوزی هنوز معلوم نیست و تا آتش به صورت کامل اطفاء نشود نمی توان گفت آیا آتش سوزی به علت قصور صورت گرفته یا آن که عمدی بوده است.

کد N1823202

وبگردی