آفتاب

نیروها با بالارفتن حرارت از ساختمان وزارت نیرو خارج می‌شوند

نیروها با بالارفتن حرارت از ساختمان وزارت نیرو خارج می‌شوند

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: از ساعاتی پیش به دلیل بالا رفتن حرارت نمی‌توانستیم وارد طبقه ۴- ساختمان وزارت نیرو بشویم، اما در حال حاضر با کاهش حرارت تیم‌ها به صورت سه الی چهار نفره وارد می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، در جمع خبرنگاران گفت: از دقایقی پیش نیروهای آتش نشانی در تیم‌های سه الی چهار نفره به داخل ساختمان وارد می‌شوند و به طبقه ۳- نفوذ خواهند کرد. از ساعاتی پیش به دلیل بالا رفتن حرارت نمی‌توانستیم وارد طبقه ۴- بشویم اما در حال حاضر با کاهش حرارت تیم‌ها به صورت سه الی چهار نفره وارد می‌شوند.

او ادامه داد: در صورتی که حرارت کاهش یابد، می‌توانیم به کانون آتش دوباره نفوذ کرده، البته با بالارفتن حرارت با دستور فرمانده دوباره نیروها از ساختمان خارج خواهند شد.

او در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود در طبقه ۵- این ساختمان حدود مقادیری گازوئیل وجود دارد، گفت: چنین چیزی به من گزارش نشده است؛ در حال حاضر همانطور که گفتم تیم های چهار الی پنج نفره آتش نشانی، به داخل می‌رود تا در صورت کاهش میزان دود، به طبقه ۴- نفوذ کنیم.

نجفی شهردار تهراندر پاسخ به این سوال که گفته می‌شود این ساختمان پلاسکوی دوم است، گفت: به دلیل قدمت این ساختمان و اینکه سازنده آن همان سازنده ساختمان پلاسکو است؛ احتمال می‌دهم به دلیل اینکه قدمت این ساختمان مانند پلاسکو ۵۱ سال است و سازنده آن نیز همان سازنده ساختمان پلاسکو است؛ از همین رو این بحث‌ها درباره این ساختمان وجود دارد.

کد N1823030

وبگردی