آفتاب

افراد قرآنی از انقلاب رویگردان نمی‌شوند

افراد قرآنی از انقلاب رویگردان نمی‌شوند

دبیرکل خانه کارگر گفت: کارگران از گروه‌هایی بودند با اعتصاب‌های خود نقش موثری در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا علیرضا محجوب در پنجمین روز از جشنواره قرآنی فجر که به میزبانی دارالقران خانه کارگر برگزار شد گفت: آنهایی که قرآنی هستند و با قرآن مانوس هستند نه از انقلاب رویگردان می شوند و نه با شنیدن چهار کلمه دچار شور انقلابی می‌شوند.

وی با بیان اینکه حضرت علی (ع) و پیروانش مصداق افرادی هستند که باید آنها را زمره انسان‌های قرآنی جای داد، افزود: در مقابل کسانی که علی (ع) را در شام تنها گذاشتند اگرچه با قرآن آشنایی داشتند اما قرآنی نبودند.

نماینده مردم تهران در مجلس از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان درس بزرگ ایستادگی یاد کرد و افزود: آن زمان که انقلاب در دنیا ظهور کرد دو ابرقدرت وجود داشتند که امروز یکی از آنها باقی مانده که  به خواست خداوند آن هم به زودی از بین خواهد رفت.

دبیرکل خانه کارگر در پایان با یادآوری این که انقلاب اسلامی حاصل ایستادگی همه انسان‌های آزاده‌ای بود که با حرکت خود انقلاب را همراهی کردند افزود: یکی از این گروهها کارگرانی بودند که با اعتصاب‌های خود نقش موثری در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کردند برای همین وظیفه داریم تا در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از همه انسان های آزاده که در پیروزی انقلاب سهم داشتند تجلیل و قدردانی کنیم.

کد N1822881

وبگردی