آفتاب

دوست قائدی جرم را به گردن گرفت | ماجرای دوست قائدی حقیقت دارد؟ | دوست قائدی خود را قربانی کرد!

دوست قائدی جرم را به گردن گرفت | ماجرای دوست قائدی حقیقت دارد؟ | دوست قائدی خود را قربانی کرد!

دوست قائدی جرم را به گردن گرفت | مهدی قائدی که به دلیل نداشتن گواهینامه و همچنین به دلیل قتل شبه عمد دوست خود محکوم به حبس بین 6 ماه تا 3 سال شده بود، امروز در خبری آمد که...


بیشتر بخوانید : عکس: ماشین مهدی قائدی...

بیشتر بخوانید : آخرین وضعیت مهدی قائدی...

در شرایطی که به نظر می‌رسد مهدی قائدی گواهینامه رانندگی ندارد این موضوع می‌تواند برای او دردسر بزرگی ایجاد کند خصوصا که یک نفراز سرنشینان خودرو نیز کشته شده است. اما در این شرایط یکی از سرنشینان همراه مهدی قائدی در سانحه تصادف جنجالی خود را راننده این ماشین معرفی کرده و گزارش پلیس را تکذیب می‌کند. در گزارش افسر راهنمایی و رانندگی درباره تصادف بامداد دوشنبه مهدی قائدی با خودروی MVM آمده که در این خودرو ۴ سرنشین دیگر همراه این بازیکن استقلال حضور داشته‌اند.

یکی از این افراد محمدامین حسن‌پور است که طبق گزارش راهنمایی و رانندگی هنگام بروز حادثه در صندلی عقب حضور داشته است. او درگفت‌وگو با «ایسنا» درباره این سانحه به ابعاد جدیدی از این ماجرا اشاره داشته است: «من قصد صحبت کردن ندارم و در دادگاه صحبت می‌کنم. فقط می‌توانم بگویم که راننده این اتومبیل من بودم و گزارش راهنمایی و رانندگی درباره این سانحه اشتباه است!» در چند روز اخیر اخباری مبنی بر کورس گذاشتن یک خودروی پرادو با خودروی MVM مهدی قائدی منتشر شده و عامل اصلی واژگونی خودروی MVM را برخورد پرادو از پشت به این اتومبیل اعلام کرده‌اند اما حسن‌پور این ماجرا را هم رد می‌کند: «چنین چیزی نبوده و هیچ خودروی پرادویی در این ماجرا حضور نداشت. ما با هیچ ماشینی کورس نگذاشتیم.» او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا سرنشینان خودرو هنگام حادثه حالت عادی داشتند، گفت‌: «همه افراد حالت عادی داشته‌اند.»

قائدی نباید شب زنده‌داری می‌کرد

در همین حال عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال نیز به شکل دیگری به ماجرا ورود کرده و از شب‌زنده‌داری بازیکن تیمش انتقاد کرده است. حسن زمانی درخصوص وضعیت قائدی به خبرگزاری مهر گفت: «امیدوارم این بازیکن هرچه زودتر رو به بهبود برود. ما او را تنها نخواهیم گذاشت و اگر شرایط جسمی‌اش بهبود پیدا کند او را به تهران آورده و تحت‌نظر خودمان او را مداوا خواهیم کرد.» زمانی در پاسخ به این پرسش که چرا یک بازیکن حرفه‌ای تا پاسی از شب باید بیرون بماند و آیا باشگاه با این رفتار برخورد خواهد کرد یا خیر، گفت: «این موضوع را قبول داریم که نباید یک بازیکن تا نیمه شب بیرون باشد زیرا او یک بازیکن حرفه‌ای است. بعد ازاین اجازه نخواهیم داد هیچ کدام از بازیکنان جوان ما بدون اجازه چنین حرکت‌هایی انجام دهند! آنها سرمایه باشگاه هستند و این وظیفه ماست که به خوبی از این سرمایه محافظت کنیم. طی همین هفته هیات‌مدیره جلسه‌ای برگزار خواهد کرد و ما در این خصوص حتما صحبت خواهیم کرد تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.»


کد N1822710

وبگردی