آفتاب

محسنی اژه ای: دختران خیابان انقلاب مواد صنعتی مصرف می کردند! | کشف حجاب در تهران به روایت اژه ای

محسنی اژه ای: دختران خیابان انقلاب مواد صنعتی مصرف می کردند! | کشف حجاب در تهران به روایت اژه ای

سخنگوی قوه قضاییه در نسیت خبری خود با اشاره به ماجرای کشف چند دختر در تهران، گفت: دختران خیابان انقلاب مواد صنعتی مصرف می کرده اند! محسنی اژه ای از جوان و مجرد بودن دختران خیابان انقلاب خبر داد و از خانواده ها خواست بیشتر مراقب دخترانشان باشند.

بیشتر بخوانید: دختران خیابان انقلاب .
بیشتر بخوانید: نظرسنجی حجاب در ایران .
بعضی از آن‌ها جوان و مجرد هستند و می خواهند در آینده کار کنند و یا ازدواج کنند که سوءسابقه برایشان می‌شود و از این رو خانواده ها باید مراقب باشند. یک دسته هستند که متاسفانه با صرف مواد صنعتی دست به اقدامات ناشایستی می زنند که مشخص است. اما برخی‌ها هستند که هدایت شده دست به این کارها می زنند.
حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای درباره بازداشتی‌های نه به حجاب اجباری گفت: یک وقت هست دختر خانمی و یا خانمی با القائاتی که صورت گرفته نمی‌داند چه کاری کرده است. با صحبت‌هایی با او شده می گوید نمی دانستم چه بوده است، و اظهار پشیمانی هم کرده است. توجه داشته باشید بعضی از آن‌ها جوان و مجرد هستند و می خواهند در آینده کار کنند و یا ازدواج کنند که سوءسابقه برایشان می‌شود و از این رو خانواده ها باید مراقب باشند. یک دسته هستند که متاسفانه با صرف مواد صنعتی دست به اقدامات ناشایستی می زنند که مشخص است. اما برخی‌ها هستند که هدایت شده دست به این کارها می زنند.
معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: در خیابان ‌‌ها نیز متاسفانه افرادی هستند که حجاب را رعایت نمی‌کنند. آیا این‌ها بازداشت می‌شوند؟ اما تکلیف افرادی که سازمانه یافته و تشکیلاتی دست به این کارها می زنند بدانند که برای جرمشان قراری صادر می‌شود. به خانواده‌ها توصیه می‌کنم که مراقب باشند این افراد ندانسته یا با مصرف مواد صنعتی و یا با وارد شدن به جریان‌هایی، آینده خود را خراب نکنند.
اژه‌ای با بیان اینکه از تعداد بازداشت‌شدگان نه به حجاب اجباری اطلاع دقیقی ندارد،‌ گفت: افرادی که دستگیر شدند، بازداشت نمی‌مانند و غالبا آزاد می‌شوند.
کد N1822523

وبگردی