آفتاب

چین در سال‌های اخیر به کشور پیشرفته سوسیالیستی تبدیل شده است

چین در سال‌های اخیر به کشور پیشرفته سوسیالیستی تبدیل شده است

معاون امور بین‌الملل حزب کمونیست چین با بیان اینکه احزاب سیاسی می‌توانند برای توسعه تمدن بشری برنامه ریزی‌هایی داشته باشند، گفت: در عصر جدید کشور چین برنامه‌هایی برای رسیدن به خوشبختی پیگیری می‌کند و در سال‌های اخیر به کشور پیشرفته سوسیالیستی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مائو زوسونگ در بیست و نهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی و دومین کنفرانس ویژه راه ابریشم گفت: دنیای امروز دنیای چند قطبی است و باید در آسیا نیز این موضوع ایجاد شود و جاده راه ابریشم می‌تواند در این مسیر موثر باشد.

وی تصریح کرد: در سال ۲۰۱۱ اولین برنامه همکاری بین‌المللی در این زمینه ایجاد شد و کشور چین در این زمینه در نوزدهمین اجلاس سران کشورهای بین‌المللی این موضوع را بیان کرده است.

وی خاطر نشان کرد: در عصر جدید کشور چین برنامه‌هایی برای رسیدن به خوشبختی پیگیری می‌کند و در سال‌های اخیر به کشور پیشرفته سوسیالیستی تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی در زمینه‌های اقتصادی و تجاری مورد نظر سیاستمداران این کشور است که می‌تواند در این مسیر به احزاب سیاسی کمک کند.

معاون امور بین‌الملل حزب کمونیست چین افزود: احزاب سیاسی می‌توانند برای توسعه تمدن بشری برنامه ریزی‌هایی داشته باشند.

وی افزود: برنامه ارتباط احزاب سیاسی بسیار مورد تاکید چین بوده و احزاب می‌توانند با ایجاد شبکه مختلف بین‌المللی با هم همکاری کنند. بنابراین کشور چین امیدوار است که بتواند با گفت‌وگو بین احزاب به یک همزیستی بین المللی برسیم.

 روفوس رودریگوس معاون رییس جمهوری فلیپین نیز گفت: برنامه های سیاسی مختلف در زمینه احیای جاده ابریشم ایجاد شده است و برای رسیدن به اهداف آن باید تک تک مردم در این زمینه مشارکت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: رییس جمهوری فلیپین در این زمینه حمایت‌های زیادی کرده است و باید برای مقابله با چالش‌های مختلف زیر ساخت‌های مختلف را ایجاد کنیم تا مردم این کشورها را به هم مرتبط کنیم.

معاون رییس جمهوری فلیپین تصریح کرد: کشور فلیپین تلاش‌های زیادی برای احیای جاده ابریشم داشته و در این زمینه بعد از اجرایی شدن آن کشورهای مختلف می‌توانند کالاهای خود را از طریق این جاده به اروپا صادر کنند.

وی خاطر نشان کرد: کشورهای عضو این جاده می‌توانند با تشکیل یک گروه تجاری و سیاسی در خصوص مسایل مختلف همگرایی داشته باشند.

کد N1822011

وبگردی