آفتاب

آتش‌‌گرفتن مخزن گازوییل ساختمان 9 طبقه در شهرک‌غرب/ حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشتیم

آتش‌‌گرفتن مخزن گازوییل ساختمان 9 طبقه در شهرک‌غرب/ حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشتیم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی‌تهران از آتش‌سوزی یک مخزن گازوییل در ساختمانی 9 طبقه در شهرک‌غرب خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت 17:58 عصر امروز یک حادثه آتش‌سوزی در شهرک‌غرب خیابان دادمان، خیابان شفق به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می شود.

او با بیان اینکه 4 ایستگاه همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شد، خاطرنشان کرد: محل آتش‌سوزی یک ساختمان 9 طبقه در حال ساخت بود که در طبقه منهای 4 ان یک مخزن بزرگ گازوییل که در داخل آن 8 هزار گازوییل وجود داشت دچار حریق شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه آتش در آستانه سرایت به بخش‌های دیگر بود، تصریح کرد: دود زیاد متصاعد شده بر اثر این حریق از طریق یک پنجره به فضای بیرون تخلیه می‌شد و خوشبختانه مشکل دود گرفتگی در طبقات وجود نداشت.

ملکی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل گفت: آتش‌نشانان به چند گروه تقسیم شده و به عملیات پرداختند. در مجاورت این ساختمان یک ساختمان 9 طبقه اداری تجاری وجود داشت که خوشبختانه چون ساعات کاری نبود تنها دو یا سه مغازه تجاری باز بود و نفرات زیادی در این ساختمان‌ها وجود نداشتند.

او ادامه داد: آتش‌نشانان در هر دو ساختمان برای جستجو افراد احتنالی خود را به طبقات بالایی در دو ساختمان رساندند و موفق شدند 10 نفر از کارگران را که در این ساختمان مشغول کار بودند از ساختمان خارج کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: گروه‌های دیگر به طبقه منهای چهار و محل آتش سوزی رفته و با استفاده از فوم یا آب و کف که مخصوص خاموش کردن مایعات قابل اشتعال است عملیات را آغاز کرده و آتش را تحت کنترل در آورده و خوشبختانه از جاری شدن مایع گازوییل و حریق گسترده‌تر جلوگیری شد.

ملکی در پایان متذکر شد: در این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و دود نیز به واسطه دریچه به بیرون منتقل شد. کارشناسان مشغول بررسی علت حادثه هستند.

کد N1821683

وبگردی