آفتاب

دفاع هاشمی از نجفی/ بدون مشارکت مردم کاری از پیش نمی‌رود

دفاع هاشمی از نجفی/ بدون مشارکت مردم کاری از پیش نمی‌رود

رئیس شورا در واکنش به انتقادات که چرا نجفی برای درخت‌تکانی به مردم متوسل شد، گفت: نجفی اگر تا صبح هم می دوید، نمی توانست به تنهایی و بدون مشارکت مردم کاری از پیش ببرد. شما نیز با این حرف ها نباید اعتماد مردم را مختل کنید. به نظرم خوب شد که از مردم برای درخت‌تکانی دعوت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه امروز شورا با اشاره به بررسی طرح تعیین نرخ عوارض تردد در محدوده مرکزی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: پس از آنکه قانون تصویب شد جزئیات قیمت‌ها برای ورود به طرح ترافیک در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت و قیمت براساس ضرایب مختلفی تعیین خواهد شد.

او ادامه داد: حداقل قیمت ورود به طرح 20 هزار تومان خواهد بود اما با این حال باید منتظر تکمیل قانون باشیم و همه چیز بستگی به میزان ضریب‌ها دارد.

او در خصوص اقدام شهرداری در زمان بارش برف گفت: شهرداری در این زمینه عملکرد خوبی داشته است و از اولین ساعات آغاز بارش برف کار را آغاز کرده است، اما در برف‌روبی کوچه و پس‌کوچه‌ها شهرداری همیشه مشکل داشته است و این امر مشارکت مردمی را می‌طلبید.

او درباره جذب مشارکت رسانه‌ها گفت: صداوسیما و رسانه‌های برتر برای جذب مشارکت مردمی موفق عمل نکردند و وظیفه مطبوعات برتر بود که در این زمینه مشارکت مردمی را جذب کنند البته شهرداری آماده بود اما انتظار چنین حجمی از برف پیش‌بینی نمی‌شد لذا غافلگیر شدند.

رئیس شورا در واکنش به انتقادات که چرا نجفی برای درخت‌تکانی به مردم متوسل شد افزود: نجفی اگر تا صبح هم می دوید، نمی توانست به تنهایی و بدون مشارکت مردم کاری از پیش ببرد. شما نیز با این حرف ها نباید اعتماد مردم را مختل کنید. به نظرم خوب شد که از مردم برای درخت‌تکانی دعوت شد.

کد N1820964

وبگردی